STREFA
Szkoleń Rad Pedagogicznych - oferta dla szkół.
Szanowni Państwo,
Oferujemy profesjonalne kursy i szkolenia dla nauczycieli w formie online na żywo lub stacjonarnie w całej Polsce.
Posiadamy Akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty.
Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych RIS nr. 2.14/00268/2022.
Posiadamy zapis w statucie o doskonaleniu nauczycieli, co uprawnia uczestników do ubiegania się o zwrot środków za szkolenie z funduszu przeznaczonego w placówkach na doskonalenie nauczycieli – art. 70a ust. 3a pkt 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 967 z późn. zm.).
Nasza oferta jest zawsze analizowana i dostosowana do indywidualnych potrzeb każdej placówki.
Współpracujemy z najlepszymi wykładowcami z całej Polski.
W przypadku małych placówek zachęcamy do połączenia z innymi, celem podzielenia kosztów.
Uczestnicy szkolenia otrzymują: zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem MEN oraz pakiet materiałów szkoleniowych.
Przegląd i aktualizacja statutu:
Flagowe kursy:
Polecane szkolenia:
- Aktualne zmiany w prawie oświatowym.
- Aplikacje w edukacji – Nowoczesne metody aktywizujące online i stacjonarnie.
- Arteterapia dla nauczyciela / kurs arteterapii.
- Awans zawodowy nauczyciela – krok po kroku.
- AAC. Komunikacja wspierająca i alternatywna.
- Bezpieczeństwo ucznia w szkole.
- Budowanie marki osobistej nauczyciela i marki szkoły w środowisku lokalnym i internecie.
- Coaching w pracy nauczyciela.
- Depresja u uczniów, samookaleczenia, myśli samobójcze.
- Diagnoza uzdolnień i doradztwo edukacyjno – zawodowe.
- Dobra komunikacja w szkole.
- Dostosowanie wymagań do ucznia z orzeczeniem i opinią.
- Dyscyplinowanie uczniów – efektywne sposoby.
- Działania opiekuńczo-wychowawcze na gruncie szkolnym.
- Działania wspierające ucznia zdolnego.
- Działania wspomagające ucznia z trudnościami w uczeniu się.
- Dziecko z cukrzycą w szkole.
- Dziecko ze spektrum autyzmu w domu i w szkole. Jak wesprzeć je w rozwoju i zachować komfort własnego życia.
- Emisja i higiena głosu w pracy nauczyciela.
- Edukacja alternatywna a szkoła systemowa.
- Edukacja inkluzywna – jak wykorzystać różnorodność zespołu klasowego na rzecz optymalizowania rozwoju każdego z uczniów.
- Edukacja seksualna i psychoedukacja jako element programów profilaktyczno-wychowawczych.
- Edukacja włączająca – nowa jakość rozwoju polskiego systemu kształcenia.
- Efektywne metody nauczania.
- Elementy coachingu w pracy nauczyciela i wychowawcy. Jak przygotować uczniów do podejmowania życiowych wyborów w zgodzie ze sobą i ogólnie przyjętymi normami.
- Elementy metody dobrego startu.
- Elementy pedagogiki Montessori w codziennej praktyce zawodowej.
- Empatyczna komunikacja.
- Ewaluacja pracy placówki oświatowej – wewnętrzna i zewnętrzna.
- Efektywność prowadzenia spotkań z elementami wystąpień publicznych.
- Facylitacja jako sposób pracy grupy.
- Grafomotoryka dziecka u progu edukacji.
- Grywalizacja w edukacji i praktyczne wykorzystanie gier w szkole.
- Higiena psychiczna nauczyciela. Jak oddzielić pracę od życia osobistego i zapobiegać wypaleniu zawodowemu.
- Higiena psychiczna nauczyciela. Jak oddzielić pracę od życia osobistego i zapobiegać wypaleniu zawodowemu.
- Hortiterapia w pedagoterapii.
- Higiena środowiska szkolnego.
- Integracja sensoryczna jako metoda pracy z dziećmi w wieku szkolnym.
- Inteligencja emocjonalna – jak wesprzeć rozwój emocjonalny i społeczny dzieci i młodzieży na gruncie szkolnym.
- Inteligencje wielorakie – jak rozwijać i jak wykorzystać potencjał ucznia.
- Intermentoring generacyjny.
- Jak budować autorytet w relacjach ze wspóczesnym uczniem?
- Jak rozwinąć potencjał ucznia w uczeniu się matematyki?
- Jak diagnozować i rozwijać talenty uczniów.
- Jak kształtować krytyczne myślenie i pomóc uczniom odnaleźć się w pluralistycznej moralnie i cyfrowej rzeczywistości?
- Jak podnieść jakość i skutecznosć swojej pracy dzięki metodom coachingowy.
- Jak pomóc uczniom odnieść sukces? Metody uczenia się i techniki nauczania.
- Jak radzić sobie ze stresem na stanowisku zarządzającym?
- Jak reagować na hejt w internecie.
- Jak uczyć żeby nauczyć.
- jak skutecznie współpracować z rodzicami uczniów.
- Jak skutecznie wpierać ucznia w depresji?
- Kompetencje kluczowe w praktyce szkolnej i pozaszkolnej.
- Kompetencje międzykulturowe.
- Komunikacja bez przemocy w praktyce życiowej i szkolnej.
- Komunikacja wspomagająca i alternatywna w służbie uczniowi z zaburzeniami mowy i nauczycielowi.
- Kształtowanie kompetencji kluczowych.
- Kurs Excel i Word I i II stopnia.
- Kurs kierowników wycieczek.
- Kurs Treningu Umiejętności Społecznych I i II stopnia.
- Kompetencje 4K czyli najważniejsze kompetencje XXI wieku.
- Manipulacja – jak się przed nią chronić.
- Mediacje i negocjacje w oświacie.
- Metody pracy z grupą o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
- Między młotem a kowadłem – rola dyrektora w budowaniu zrównoważonych relacji i podejmowaniu działań łączących wizję i oczekiwania organu prowadzącego, potrzeby rodziców i uczniów oraz wymogi prawne.
- Mindfulness – trening uważności dla ucznia i nauczyciela.
- Mnemotechniki w edukacji.
- Mobbing w placówce oświatowej.
- Mobbing w szkole – jak wspomóc uczniów w trudnej sytuacji społeczno-emocjonalnej.
- Mosty zamiast murów. Jak budować porozumienie dla dobra dzieci/uczniów.
- Motywacja, inspiracja jako najważniejsze narzędzia w pracy nauczyciela.
- Motywowanie uczniów do nauki dostosowane do predyspozycji uczniów.
- Muzykoterapia w edukacji wczesnoszkolnej.
- Narzędziownik multimedialny nauczyciela – Zasoby cyfrowe na każdy przedmiot.
- Neurodydaktyka w praktyce szkolnej. Jak pobudzać i wykorzystać naturalne procesy neurolobiologiczne dla wzmocnienia skuteczności zajęć.
- Neurodydaktyka w praktyce szkolnej. Jak pobudzać i wykorzystać naturalne procesy neurolobiologiczne dla wzmocnienia skuteczności zajęć.
- Obsługa pakietu Office i praca z tablicą interaktywną.
- Ocena kształtująca i informacja zwrotna.
- Ocena pracy nauczyciela od 1 września 2022 r.
- Ocenianie uczniów z trudnościami.
- Odpowiedzialność prawna nauczyciela.
- Organizacja i dokumentowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
- Organizacja kształcenia specjalnego.
- Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole (poprawna dokumentacja IPET i WOPFU)
- Personal Branding – budowanie marki osobistej.
- Pamięć, koncentracja, uwaga – metody wspierania ucznia w nauce.
- Pomoc psychologiczno pedagogiczna dla uczniów z zaburzeniami umiejętności społecznych i emocjonalnymi.
- Porozumienie bez przemocy wg M. Rosenberga.
- Pozafinansowe środki motywacji zespołu.
- Praca z nastoletnim uczniem i budowanie współpracy z jego rodzicami.
- Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
- Praca z uczniem trudnym i nadpobudliwym.
- Praca z uczniem z niedostosowaniem społecznie.
- Praca z uczniem zdolnym oraz sposoby wspierania zdolności i talentów uczniów.
- Praktyczne wprowadzenie do Edukacji Włączającej: jak tworzyć klasę, która uwzględnia różnorodność i zapewnia uczniom równy dostęp do edukacji.
- Prawa i obowiązki rodzica.
- Promocja placówki oświatowej.
- Psychoedukacja wspierająca rodzinę jako rękojmia pracy wychowawczej i współpracy z rodzicami.
- RODO i ochrona danych w placówce oświatowej.
- Rodzice pokolenia XYZ.
- Rola misji i wizji w budowaniu zespołu.
- Rozwijanie kompetencji cyfrowych nauczycieli.
- Rozwijanie kompetencji kluczowych.
- Rozwijanie kreatywności ucznia.
- Seksualność dzieci i młodzieży.
- Specyfika funkcjonowania i wsparcie rodziny z dzieckiem niepełnosprawnym.
- Storytelling w edukacji.
- Stalking- uporczywe nękanie. Aspekty prawne, jak przeciwdziałać i się bronić?
- Statut szkoły – nowelizacja.
- Szkoła bez ocen- czy to jest możliwe?
- Sztuczna inteligencja w edukacji – wyzwania i zagrożenia.
- Sztuczna inteligencja w edukacji.
- Sztuka uważności – techniki mindfulness w życiu i szkole.
- Terapia ręki / kurs I i II stopnia
- Trening zastępowania agresji w szkołach i ośrodkach socjoterapeutycznych.
- Trening Kontroli Złości – Kurs I i II stopnia.
- Trudne zachowania uczniów– jak sobie z nimi radzić.
- Trening antystresowy.
- Upowszechnianie alternatywnych metod rozwiazywania sporów poprzez podniesienie kompetencji mediatorów szkolnych.
- Uczeń z innego kręgu kulturowego w grupie.
- Uprawnianie komunikacji w zespole nauczycielskim.
- W grupie siła! Jak wykorzystywać procesy grupowe na rzecz realizacji zadań programowych i kształtowania postaw koleżeńskich i obywatelskich oraz harmonizowania przebiegu zajęć.
- Wdrażanie i monitorowanie podstawy programowej kształcenia ogólnego w szkole.
- Wpływ wizerunku dyrektora na jakość pracy nauczycieli i komunikację w zespole.
- Współczesne zagrożenia w wieku dorastania.
- Współpraca specjalisty (logopeda, terapeuta, pedagog, psycholog) z rodzicami przy wykorzystaniu nowych technologii.
- Wychowanie do sprawczości, poczucia wartości w czasach instagramu.
- Wykorzystanie TIK technologii informacyjno – komunikacyjnych w procesie nauczania.
- Wypalenie zawodowe.
- Wystąpienia publiczne.
- Zaburzenia ze spektrum Autyzmu, Zespół Aspergera, ADHD.
- Zagrożenia płynące z sieci.
- Zarządzanie przez delegowanie. Odkryj potencjał zespołu!
- Szkolenie dla trenerów.
- 3xS Samodzielność, samokontrola, samorozwój – jak kształtować u dzieci poczucie sprawczości, odpowiedzialności i ciekawość świata.
💻Forma: online lub stacjonarnie
Termin/czas: do uzgodnienia
Cena: ustalana jest indywidualnie (w zależności od tematu, ilości osób i formy szkolenia) – Faktura wystawiana jest elektronicznie po szkoleniu.
🔵Koszt zawiera:
- Imienne zaświadczenia dla uczestników na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz.U. z 2019 r. poz. 1045 ze zm.) par. 23 ust. 2 i ust. 3 . oraz pakiet materiałów szkoleniowych.
Wypełnij poniższy formularz – „wyceń radę szkoleniową” lub skontaktuj się telefonicznie w celu najlepszej oferty
📞796 686 600 / 📨kontakt@eurekack.pl