Strefa szkoleń Rad Pedagogicznych - oferta dla SZKÓŁ

Szanowni Państwo,

polecamy profesjonalne kursy i szkolenia dla nauczycieli w formie online na żywo lub stacjonarnie w całej Polsce.

📌Posiadamy Akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty.

📌Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.

📌Posiadamy w statucie zapis o doskonaleniu nauczycieli, co uprawnia uczestników do ubiegania się o zwrot środków za szkolenie z funduszu przeznaczonego w placówkach na doskonalenie nauczycieli – art. 70a ust. 3a pkt 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 967 z późn. zm.).

✅Nasza oferta jest zawsze analizowana i dostosowana do indywidualnych potrzeb każdej placówki.
✅Współpracujemy z najlepszymi wykładowcami z całej Polski. 
✅W przypadku małych placówek zachęcamy do połączenia z innymi, celem podzielenia kosztów.
✅Uczestnicy szkolenia otrzymują zaświadczenie zgodne z wzorem MEiN, oraz materiały szkoleniowe.

Przegląd i aktualizacja statutu:

Flagowe kursy:

Polecane szkolenia:

Więcej tematów

  • Aktualne zmiany w prawie oświatowym.
  • Aplikacje w edukacji – Nowoczesne metody aktywizujące online i stacjonarnie.
  • Arteterapia dla nauczyciela / kurs arteterapii.
  • Awans zawodowy nauczyciela – krok po kroku.
  • AAC. Komunikacja wspierająca i alternatywna.
  • Bezpieczeństwo ucznia w szkole.
  • Budowanie marki osobistej nauczyciela i marki szkoły w środowisku lokalnym i internecie.
  • Coaching w pracy nauczyciela.
  • Depresja u uczniów, samookaleczenia, myśli samobójcze.
  • Diagnoza uzdolnień i doradztwo edukacyjno – zawodowe.
  • Dobra  komunikacja w szkole.
  • Dostosowanie wymagań do ucznia z orzeczeniem i opinią.
  • Dyscyplinowanie uczniów – efektywne sposoby.
  • Działania opiekuńczo-wychowawcze na gruncie szkolnym.
  • Działania wspierające ucznia zdolnego.
  • Działania wspomagające ucznia z trudnościami w uczeniu się.
  • Dziecko ze spektrum autyzmu w domu i w szkole. Jak wesprzeć je w rozwoju i zachować komfort własnego życia.
  • Emisja i higiena głosu w pracy nauczyciela.
  • Edukacja alternatywna a szkoła systemowa.
  • Edukacja inkluzywna – jak wykorzystać różnorodność zespołu klasowego na rzecz optymalizowania rozwoju każdego z uczniów.
  • Edukacja seksualna i psychoedukacja jako element programów profilaktyczno-wychowawczych.
  • Edukacja włączająca – nowa jakość rozwoju polskiego systemu kształcenia.
  • Efektywne metody nauczania.
  • Elementy coachingu w pracy nauczyciela i wychowawcy. Jak przygotować uczniów do podejmowania życiowych wyborów w zgodzie ze sobą i ogólnie przyjętymi normami.
  • Elementy metody dobrego startu.
  • Elementy pedagogiki Montessori w codziennej praktyce zawodowej.
  • Empatyczna komunikacja.
  • Ewaluacja pracy placówki oświatowej – wewnętrzna i zewnętrzna.
  • Efektywność prowadzenia spotkań z elementami wystąpień publicznych.
  • Facylitacja jako sposób pracy grupy.
  • Grafomotoryka dziecka u progu edukacji.
  • Grywalizacja w edukacji i praktyczne wykorzystanie gier w szkole.
  • Higiena psychiczna nauczyciela. Jak oddzielić pracę od życia osobistego i zapobiegać wypaleniu zawodowemu.
  • Higiena psychiczna nauczyciela. Jak oddzielić pracę od życia osobistego i zapobiegać wypaleniu zawodowemu.
  • Hortiterapia w pedagoterapii.
  • Higiena środowiska szkolnego.
  • Integracja sensoryczna jako metoda pracy z dziećmi w wieku szkolnym.
  • Inteligencja emocjonalna – jak wesprzeć rozwój emocjonalny i społeczny dzieci i młodzieży na gruncie szkolnym.
  • Inteligencje wielorakie – jak rozwijać i jak wykorzystać potencjał ucznia.
  • Intermentoring generacyjny.
  • Jak budować autorytet w relacjach ze wspóczesnym uczniem?
  • Jak rozwinąć potencjał ucznia w uczeniu się matematyki?
  • Jak diagnozować i rozwijać talenty uczniów.
  • Jak kształtować krytyczne myślenie i pomóc uczniom odnaleźć się w pluralistycznej moralnie i cyfrowej rzeczywistości?
  • Jak podnieść jakość i skutecznosć swojej pracy dzięki metodom coachingowy.
  • Jak pomóc uczniom odnieść sukces? Metody uczenia się i techniki nauczania.
  • Jak radzić sobie ze stresem na stanowisku zarządzającym?
  • Jak reagować na hejt w internecie.
  • Jak uczyć żeby nauczyć.
  • jak skutecznie współpracować z rodzicami uczniów.
  • Jak skutecznie wpierać ucznia w depresji?
  • Kompetencje kluczowe w praktyce szkolnej i pozaszkolnej.
  • Kompetencje międzykulturowe.
  • Komunikacja bez przemocy w praktyce życiowej i szkolnej.
  • Komunikacja wspomagająca i alternatywna w służbie uczniowi z zaburzeniami mowy i nauczycielowi.
  • Kształtowanie kompetencji kluczowych.
  • Kurs Excel i Word I i II stopnia.
  • Kurs kierowników wycieczek.
  • Kurs Treningu Umiejętności Społecznych I i II stopnia.
  • Kompetencje 4K czyli najważniejsze kompetencje XXI wieku.
  • Manipulacja – jak się przed nią chronić.
  • Mediacje i negocjacje w oświacie.
  • Metody pracy z grupą o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
  • Między młotem a kowadłem – rola dyrektora w budowaniu zrównoważonych relacji i podejmowaniu działań łączących wizję i oczekiwania organu prowadzącego, potrzeby rodziców i uczniów oraz wymogi prawne.
  • Mindfulness – trening uważności dla ucznia i nauczyciela.
  • Mnemotechniki w edukacji.
  • Mobbing w placówce oświatowej.
  • Mobbing w szkole – jak wspomóc uczniów w trudnej sytuacji społeczno-emocjonalnej.
  • Mosty zamiast murów. Jak budować porozumienie dla dobra dzieci/uczniów.
  • Motywacja, inspiracja jako najważniejsze narzędzia w pracy nauczyciela.
  • Motywowanie uczniów do nauki dostosowane do predyspozycji uczniów.
  • Muzykoterapia w edukacji wczesnoszkolnej.
  • Narzędziownik multimedialny nauczyciela – Zasoby cyfrowe na każdy przedmiot.
  • Neurodydaktyka w praktyce szkolnej. Jak pobudzać i wykorzystać naturalne procesy neurolobiologiczne dla wzmocnienia skuteczności zajęć.
  • Neurodydaktyka w praktyce szkolnej. Jak pobudzać i wykorzystać naturalne procesy neurolobiologiczne dla wzmocnienia skuteczności zajęć.
  • Obsługa pakietu Office i praca z tablicą interaktywną.
  • Ocena kształtująca i informacja zwrotna.
  • Ocena pracy nauczyciela od 1 września 2022 r.
  • Ocenianie uczniów z trudnościami.
  • Odpowiedzialność prawna nauczyciela.
  • Organizacja i dokumentowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
  • Organizacja kształcenia specjalnego.
  • Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole (poprawna dokumentacja IPET i WOPFU)
  • Personal Branding – budowanie marki osobistej.
  • Pamięć, koncentracja, uwaga – metody wspierania ucznia w nauce.
  • Pomoc psychologiczno pedagogiczna  dla uczniów z zaburzeniami umiejętności społecznych i emocjonalnymi.
  • Porozumienie bez przemocy wg M. Rosenberga.
  • Pozafinansowe środki motywacji zespołu.
  • Praca z nastoletnim uczniem i budowanie współpracy z jego rodzicami.
  • Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
  • Praca z uczniem trudnym i nadpobudliwym.
  • Praca z uczniem z niedostosowaniem społecznie.
  • Praca z uczniem  zdolnym oraz sposoby wspierania zdolności i talentów uczniów.
  • Praktyczne wprowadzenie do Edukacji Włączającej: jak tworzyć klasę, która uwzględnia różnorodność i zapewnia uczniom równy dostęp do edukacji.
  • Prawa i obowiązki rodzica.
  • Promocja placówki oświatowej.
  • Psychoedukacja wspierająca rodzinę jako rękojmia pracy wychowawczej i współpracy z rodzicami.
  • RODO i ochrona danych w placówce oświatowej.
  • Rodzice pokolenia XYZ.
  • Rola misji i wizji w budowaniu zespołu.
  • Rozwijanie kompetencji cyfrowych nauczycieli.
  • Rozwijanie kompetencji kluczowych.
  • Rozwijanie kreatywności ucznia.
  • Seksualność dzieci i młodzieży.
  • Specyfika funkcjonowania i wsparcie rodziny z dzieckiem niepełnosprawnym.
  • Storytelling w edukacji.
  • Stalking- uporczywe nękanie. Aspekty prawne, jak przeciwdziałać i się bronić?
  • Statut szkoły – nowelizacja.
  • Szkoła bez ocen- czy to jest możliwe?
  • Sztuczna inteligencja w edukacji – wyzwania i zagrożenia.
  • Sztuczna inteligencja w edukacji.
  • Sztuka uważności – techniki mindfulness w życiu i szkole.
  • Terapia ręki / kurs I i II stopnia
  • Trening zastępowania agresji w szkołach i ośrodkach socjoterapeutycznych.
  • Trening Kontroli Złości – Kurs I i II stopnia.
  • Trudne zachowania uczniów– jak sobie z nimi radzić.
  • Trening antystresowy.
  • Upowszechnianie alternatywnych metod rozwiazywania sporów poprzez podniesienie kompetencji mediatorów szkolnych.
  • Uczeń z innego kręgu kulturowego w grupie.
  • Uprawnianie komunikacji w zespole nauczycielskim.
  • W grupie siła! Jak wykorzystywać procesy grupowe na rzecz realizacji zadań programowych i kształtowania postaw koleżeńskich i obywatelskich oraz harmonizowania przebiegu zajęć.
  • Wdrażanie i monitorowanie podstawy programowej kształcenia ogólnego w szkole.
  • Wpływ wizerunku dyrektora na jakość pracy nauczycieli i komunikację w zespole.
  • Współczesne zagrożenia w wieku dorastania.
  • Współpraca specjalisty (logopeda, terapeuta, pedagog, psycholog) z rodzicami przy wykorzystaniu nowych technologii.
  • Wychowanie do sprawczości, poczucia wartości w czasach instagramu.
  • Wykorzystanie TIK  technologii informacyjno – komunikacyjnych w procesie nauczania.
  • Wypalenie zawodowe.
  •  Wystąpienia publiczne.
  • Zaburzenia ze spektrum Autyzmu, Zespół Aspergera, ADHD.
  • Zagrożenia płynące z sieci.
  • Zarządzanie przez delegowanie. Odkryj potencjał zespołu!
  • Szkolenie dla trenerów.
  • 3xS Samodzielność, samokontrola, samorozwój – jak kształtować u dzieci poczucie sprawczości, odpowiedzialności i ciekawość świata.
  • 👉Zaproponuj inny temat…..

💻Forma: online lub stacjonarnie

📆 Termin/czas: do uzgodnienia

🧾 Cena: ustalana jest indywidualnie (w zależności od tematu, ilości osób i formy szkolenia) – Faktura wystawiana jest elektronicznie po szkoleniu.

🔵Koszt zawiera: 

  • Imienne zaświadczenia dla uczestników zgodne z rozporządzeniem MEiN oraz pakiet materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej.

Wypełnij poniższy formularz – „wyceń radę szkoleniową” lub skontaktuj się telefonicznie w celu najlepszej oferty  📞796 686 600 

📨kontakt@eurekack.pl