Sztuczna inteligencja w edukacji.

PROGRAM:

  1. Podstawowe informacje o AI.
  2. Przykłady zastosowań sztucznej inteligencji w nauczaniu, uczeniu się i ocenianiu.
  3. AI nie boli! Generowanie tekstu za pomocą sztucznej inteligencji.
  4. TOP 4 aplikacji do generowania tekstu.
  5. Instrukcja jak formułować polecenia, aby AI podawała odpowiednie wyniki.
  6. Przykłady promptów do generowania tekstu – e-book.
  7. Jak sprawdzić czy tekst napisał uczeń czy sztuczna inteligencja (AI)?
  8. Jak generować niepowtarzalne multimedia za pomocą AI?
  9. Topowe aplikacje do generowania obrazu.
  10. Gdzie szukać inspiracji?
  11. Czy AI można w 100% zaufać? Skąd możemy mieć potwierdzenie poprawności informacji?Sztuczna inteligencja w perspektywie czasu – pomoc czy pułapka?
  12. Sztuczna inteligencja, jako prawa ręka nauczyciela. Jak zaoszczędzić czas w przygotowaniumateriałów dydaktycznych?
  13. Prawo autorskie do generowanych obrazów przez AI.
  14. Magiczne funkcje w Canvie.
  15. Automatyczne tworzenie prezentacji.
  16. Tworzenie testów za pomocą sztucznej inteligencji.
  17. Usuwanie wokalu z utworu – samodzielne tworzenie podkładu.
  18. Tworzenie automatycznych map myśli z dokumentu PDF.
  19. Ożywianie i animowanie rysunków dzieci.
  20. Zabawy ze sztuczną inteligencją. Kalambury ze sztuczną inteligencją.
  21. Syntezator mowy AI – czytanie dowolnego testu przez lektora w różnych językach.

⌚Czas szkolenia: 2-3h dydaktyczne

🧾 Cena: do uzgodnienia w zależności od ilości osób oraz formy szkolenia online czy stacjonarnie.

Koszt zawiera: 

  • Elektroniczne  zaświadczenie na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz.U. z 2019 r. poz. 1045 ze zm.) par. 23 ust. 2 i ust. 3 oraz pakiet materiałów szkoleniowych.
  • Płatność po szkoleniu do 14 dni na podstawie elektronicznej faktury.

Zadzwoń i ustal szczegóły 📞796 686 600

Zamów szkolenie dla swoich nauczycieli - bezpłatna wycena

Zamów szkolenie dla swoich nauczycieli - bezpłatna wycena

Wypełnij i wyślij formularz, a my skontaktujemy się celem przedstawienia najlepszej oferty 🙂

Pole wyboru
Pole wyboru
Zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2016 r. RODO i ustawie z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych Eureka z siedzibą Oboźna 11/11 Warszawa 00-332, informuje, że jest administratorem danych osobowych. Oświadczamy, że dane osobowe będą przetwarzanie przez Eureka w celu przeprowadzenia rejestracji zgłoszenia, przygotowania materiałów niezbędnych do realizacji szkolenia oraz obsługi poszkoleniowej.
Pole wyboru
Scroll to Top

PROGRAM TUS (MK)

1. Podstawy teoretyczne TUS

  • cel i założenia TUS
  • oddziaływanie przez modelowanie, ćwiczenie zachowania, wzmacnianie i generalizację
  • instrukcje, wizualizacje, scenki, rola informacji zwrotnej

2. Tworzenie grup TUS

  • rola prowadzących
  • właściwy dobór do grup
  • rozmowa wstępna z rodzicem
  • rozmowa wstępna z dzieckiem (diagnoza)
  • wskazania do pracy indywidualnej

3. Prowadzenie grup, praca „tu i teraz”, proces grupowy

  • struktura zajęć: plan zajęć stacjonarnych
  • tworzenie systemu zasad i systemu motywacyjnego
  • konstruowanie wzmacniających komunikatów
  • praca z emocjami dziecka
  • praca  z trudnymi zachowaniami
  • współpraca z rodzicami

4. Trening Społeczny

  • planowanie tematów dostosowanych do potrzeb uczestników
  • przygotowywanie materiałów na zajęcia
  • przykładowe ćwiczenia, gry i zabawy

5. Zakończenie

Podsumowanie warsztatów, dyskusja, ewaluacja, test podsumowujący zdobytą wiedzę.

6. Materiały dla uczestników (wersja elektroniczna):

  • KAMIENIE MILOWE
  • narzędzia TUS
  • przykładowy plan TUS
  • przykłady instrukcji
  • karty emocji
  • linki do filmów

Wykładowca: Monika Kolon: Pedagog, socjolog, trener umiejętności społecznych w obszarze komunikacji, kreatywności i automotywacji; pracuje z dziećmi i młodzieżą; szkoli dorosłych, prowadzi autorskie programy edukacyjne i profilaktyczne dla dzieci i młodzieży. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, uczestniczka kursu „Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży”