Canva szczegółowo o mediach społecznościowych.

PROGRAM:

  1. Projektowanie w CANVIE – podstawowe informacje
  2. Jak korzystać z gotowych szablonów i modyfikować na własne potrzeby?
  3. Jak stworzyć projekt od podstaw?
  4. Jak równomiernie rozmieszczać treści wprojekcie i na co zwracać uwagę?
  5. Panel boczny, czyli jak dodawać dodatkowe elementy do projektu i je modyfikować?
  6. Jak umieszczać aktywne linki w projekcie?
  7. Jak zapisywać i udostępniać stworzone materiały?
  8. Jakie są aktualne trendy w projektowaniu graficznym?
  9. Gotowe karty pracy do pobrania. Gdzie je znaleźć?
  10. CANVA, a media społecznościowe
  11. Jakie są rodzaje grafik dla mediów społecznościowych? Gdzie i kiedy je wykorzystywać?
  12. Czy rozdzielczość i format ma znaczenie?
  13. Czym różni się Facoobook i Instagram?
  14. Współpraca nad grafikami do mediów społecznościowych .
  15. Ograniczenia – udostępnianie projektów w mediach społecznościowych.
  16. Rolki, relacje, posty, podcasty – jaka jest różnica?
  17. Projektowanie treści do mediów społecznościowych.
  18. Udostępnianie projektów bezpośrednio w mediach społecznościowych.
  19. Sztuczna inteligencja w CANVIE – prawa ręka nauczyciela
  20. Jak sztuczna inteligencja może pomóc w projektowaniu?
  21. Jak stworzyć grafikę, która nigdy wcześniej nie istniała?
  22. Jak korzystać z funkcji usuwania tła z obrazu i zmieniać kolory na zdjęciu ?
  23. Jak usunąć postać lub obiekt ze zdjęcia, tak, aby nie było po nim śladu?

⌚Czas szkolenia: 2-3h dydaktyczne

🧾 Cena: do uzgodnienia w zależności od ilości osób oraz formy szkolenia online czy stacjonarnie.

Koszt zawiera: 

  • Elektroniczne  zaświadczenie na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz.U. z 2019 r. poz. 1045 ze zm.) par. 23 ust. 2 i ust. 3 oraz pakiet materiałów szkoleniowych.
  • Płatność po szkoleniu do 14 dni na podstawie elektronicznej faktury.

Zadzwoń i ustal szczegóły 📞796 686 600

Zamów szkolenie dla swoich nauczycieli - bezpłatna wycena

Zamów szkolenie dla swoich nauczycieli - bezpłatna wycena

Wypełnij i wyślij formularz, a my skontaktujemy się celem przedstawienia najlepszej oferty 🙂

Pole wyboru
Pole wyboru
Zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2016 r. RODO i ustawie z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych Eureka z siedzibą Oboźna 11/11 Warszawa 00-332, informuje, że jest administratorem danych osobowych. Oświadczamy, że dane osobowe będą przetwarzanie przez Eureka w celu przeprowadzenia rejestracji zgłoszenia, przygotowania materiałów niezbędnych do realizacji szkolenia oraz obsługi poszkoleniowej.
Pole wyboru
Scroll to Top

PROGRAM TUS (MK)

1. Podstawy teoretyczne TUS

  • cel i założenia TUS
  • oddziaływanie przez modelowanie, ćwiczenie zachowania, wzmacnianie i generalizację
  • instrukcje, wizualizacje, scenki, rola informacji zwrotnej

2. Tworzenie grup TUS

  • rola prowadzących
  • właściwy dobór do grup
  • rozmowa wstępna z rodzicem
  • rozmowa wstępna z dzieckiem (diagnoza)
  • wskazania do pracy indywidualnej

3. Prowadzenie grup, praca „tu i teraz”, proces grupowy

  • struktura zajęć: plan zajęć stacjonarnych
  • tworzenie systemu zasad i systemu motywacyjnego
  • konstruowanie wzmacniających komunikatów
  • praca z emocjami dziecka
  • praca  z trudnymi zachowaniami
  • współpraca z rodzicami

4. Trening Społeczny

  • planowanie tematów dostosowanych do potrzeb uczestników
  • przygotowywanie materiałów na zajęcia
  • przykładowe ćwiczenia, gry i zabawy

5. Zakończenie

Podsumowanie warsztatów, dyskusja, ewaluacja, test podsumowujący zdobytą wiedzę.

6. Materiały dla uczestników (wersja elektroniczna):

  • KAMIENIE MILOWE
  • narzędzia TUS
  • przykładowy plan TUS
  • przykłady instrukcji
  • karty emocji
  • linki do filmów

Wykładowca: Monika Kolon: Pedagog, socjolog, trener umiejętności społecznych w obszarze komunikacji, kreatywności i automotywacji; pracuje z dziećmi i młodzieżą; szkoli dorosłych, prowadzi autorskie programy edukacyjne i profilaktyczne dla dzieci i młodzieży. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, uczestniczka kursu „Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży”