PRZEGLĄD STATUTU - weryfikacja, analiza i nowelizacja zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oświatowego oraz wewnątrzszkolnymi regulacjami.

Szanowni Państwo Dyrektorzy,

Statut to jeden z najważniejszych dokumentów regulujących funkcjonowanie szkoły, przedszkola czy placówki oświatowej. W obliczu ciągłych zmian w przepisach prawa oświatowego, jego regularna aktualizacja staje się nie tylko potrzebą, ale i obowiązkiem.

Zespół naszych ekspertów oferuje kompleksową usługę analizy, weryfikacji oraz nowelizacji statutów — zgodnie z aktualnymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami placówki.

Co Państwo otrzymują? Gotowy, zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oświatowego statut – dostarczony w terminie do 45 dni roboczych od momentu rozpoczęcia współpracy.

Jak wygląda cały proces?

  1. Skontaktuj się z nami – zadzwoń lub wypełnij bezpłatny formularz wyceny. 

  2. Bezpłatna analiza – nasz ekspert przeprowadzi wstępną ocenę dokumentu i przygotuje wycenę.

  3. Oferta – przedstawimy propozycję współpracy dostosowaną do Państwa potrzeb.

  4. Akceptacja warunków – po uzgodnieniu szczegółów, przystępujemy do działania.

  5. Nowelizacja statutu – eksperci dokonają weryfikacji i dostosują dokument do aktualnych przepisów prawa.

  6. Gotowy dokument – otrzymają Państwo zaktualizowany statut wraz z projektem uchwały Rady Pedagogicznej.

  7. Konsultacje – w razie potrzeby nasi specjaliści są do Państwa dyspozycji telefonicznie lub online (wideokonferencja).

  8. Faktura – wystawiana w dniu zaakceptowania warunków współpracy.

W przypadku pytań chętnie służę pomocą
Anna Musiatowicz 📞 796-686-600

📩 kontakt@eurekack.pl

Scroll to Top

PROGRAM TUS (MK)

1. Podstawy teoretyczne TUS

  • cel i założenia TUS
  • oddziaływanie przez modelowanie, ćwiczenie zachowania, wzmacnianie i generalizację
  • instrukcje, wizualizacje, scenki, rola informacji zwrotnej

2. Tworzenie grup TUS

  • rola prowadzących
  • właściwy dobór do grup
  • rozmowa wstępna z rodzicem
  • rozmowa wstępna z dzieckiem (diagnoza)
  • wskazania do pracy indywidualnej

3. Prowadzenie grup, praca „tu i teraz”, proces grupowy

  • struktura zajęć: plan zajęć stacjonarnych
  • tworzenie systemu zasad i systemu motywacyjnego
  • konstruowanie wzmacniających komunikatów
  • praca z emocjami dziecka
  • praca  z trudnymi zachowaniami
  • współpraca z rodzicami

4. Trening Społeczny

  • planowanie tematów dostosowanych do potrzeb uczestników
  • przygotowywanie materiałów na zajęcia
  • przykładowe ćwiczenia, gry i zabawy

5. Zakończenie

Podsumowanie warsztatów, dyskusja, ewaluacja, test podsumowujący zdobytą wiedzę.

6. Materiały dla uczestników (wersja elektroniczna):

  • KAMIENIE MILOWE
  • narzędzia TUS
  • przykładowy plan TUS
  • przykłady instrukcji
  • karty emocji
  • linki do filmów

Wykładowca: Monika Kolon: Pedagog, socjolog, trener umiejętności społecznych w obszarze komunikacji, kreatywności i automotywacji; pracuje z dziećmi i młodzieżą; szkoli dorosłych, prowadzi autorskie programy edukacyjne i profilaktyczne dla dzieci i młodzieży. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, uczestniczka kursu „Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży”