Szanowni Państwo Dyrektorzy,
Statut to jeden z najważniejszych dokumentów regulujących funkcjonowanie szkoły, przedszkola czy placówki oświatowej. W obliczu ciągłych zmian w przepisach prawa oświatowego, jego regularna aktualizacja staje się nie tylko potrzebą, ale i obowiązkiem.
Zespół naszych ekspertów oferuje kompleksową usługę analizy, weryfikacji oraz nowelizacji statutów — zgodnie z aktualnymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami placówki.
Co Państwo otrzymują? Gotowy, zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oświatowego statut – dostarczony w terminie do 45 dni roboczych od momentu rozpoczęcia współpracy.
Jak wygląda cały proces?
Skontaktuj się z nami – zadzwoń lub wypełnij bezpłatny formularz wyceny.
Bezpłatna analiza – nasz ekspert przeprowadzi wstępną ocenę dokumentu i przygotuje wycenę.
Oferta – przedstawimy propozycję współpracy dostosowaną do Państwa potrzeb.
Akceptacja warunków – po uzgodnieniu szczegółów, przystępujemy do działania.
Nowelizacja statutu – eksperci dokonają weryfikacji i dostosują dokument do aktualnych przepisów prawa.
Gotowy dokument – otrzymają Państwo zaktualizowany statut wraz z projektem uchwały Rady Pedagogicznej.
Konsultacje – w razie potrzeby nasi specjaliści są do Państwa dyspozycji telefonicznie lub online (wideokonferencja).
Faktura – wystawiana w dniu zaakceptowania warunków współpracy.
W przypadku pytań chętnie służę pomocą
Anna Musiatowicz 796-686-600
kontakt@eurekack.pl