馃毄Terapia r臋ki.

Szkolenie nadaje kompetencje do prowadzenia diagnozy i terapii r臋ki

ADRESACI: szkolenie聽jest szkoleniem skierowanym przede wszystkim do nauczycieli, logoped贸w, fizjoterapeut贸w, pedagog贸w specjalnych, terapeut贸w zajmuj膮cych si臋 wczesnym wspomaganiem rozwoju oraz os贸b pracuj膮cych z dzie膰mi o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

CEL G艁脫WNY SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest doskonalenie umiej臋tno艣ci rozpoznania zaburze艅 rozwojowych w zakresie ma艂ej i du偶ej motoryki (chwyt pisarski, postawa cia艂a).

Szkolenie pozwoli zapozna膰 Pa艅stwa z聽 testami diagnostycznymi dost臋pnymi na rynku w zakresie terapii r臋ki. W odparciu o w艂a艣ciwa diagnoz臋 uczestnik b臋dzie potrafi艂 dobra膰 form臋 terapii.聽

Warsztaty z terapii r臋ki dla nauczycieli to zapewnienie im wiedzy i umiej臋tno艣ci potrzebnych do skutecznego wspierania uczni贸w z r贸偶nymi zaburzeniami zwi膮zanymi z r臋k膮.

CELE SZCZEG脫艁OWE:

  • Zapoznanie nauczycieli z podstawowymi poj臋ciami i terminologi膮 zwi膮zan膮 z terapi膮 r臋ki.
  • Nauczenie nauczycieli, jak diagnozowa膰 problemy zwi膮zane z r臋k膮 u uczni贸w i jakie s膮 r贸偶ne techniki oceny.
  • Zapoznanie nauczycieli z r贸偶nymi technikami terapeutycznymi i sposobami ich stosowania w zale偶no艣ci od potrzeb uczni贸w.
  • Nauczenie nauczycieli praktycznych 膰wicze艅, kt贸re mog膮 stosowa膰 w ramach zaj臋膰 szkolnych w celu poprawy funkcjonowania r臋ki u uczni贸w.
  • Nauczenie nauczycieli technik relaksacyjnych i oddechowych jako elementu terapii r臋ki.
  • Nauczenie nauczycieli, jak wdra偶a膰 i monitorowa膰 plan terapeutyczny dla uczni贸w w ramach zaj臋膰 szkolnych.
  • Wzmocnienie wsp贸艂pracy nauczycieli z terapeutami zaj臋ciowymi i specjalistami ds. edukacji specjalnej w celu zapewnienia najlepszej opieki dla uczni贸w.
  • Zapoznanie nauczycieli z r贸偶nymi zaburzeniami zwi膮zanymi z r臋k膮, takimi jak spektrum autyzm, zesp贸艂 Aspergera, ADHD i dyspraksja, i sposobami, w jakie nauczyciele mog膮 pom贸c uczniom z tymi zaburzeniami.
  • Zapoznanie nauczycieli z r贸偶nymi technologiami, kt贸re mog膮 by膰 wykorzystane do terapii r臋ki, takimi jak aplikacje mobilne i gry komputerowe.
  • Nauczenie nauczycieli, jak w艂膮czy膰 terapi臋 r臋ki do codziennych zaj臋膰 szkolnych, aby pom贸c uczniom w zdobywaniu umiej臋tno艣ci i poprawie funkcjonowania r臋ki

KORZY艢CI:

  • Uczestnictwo w warsztacie z terapii r臋ki mo偶e przynie艣膰 nauczycielom wiele korzy艣ci, w tym:
  • Zwi臋kszenie wiedzy na temat zaburze艅 zwi膮zanych z r臋k膮 i sposob贸w ich diagnozowania, co pozwoli na skuteczniejsze wsparcie uczni贸w z tymi zaburzeniami.
  • Poznanie r贸偶nych technik terapeutycznych, kt贸re mog膮 by膰 stosowane w celu poprawy funkcjonowania r臋ki u uczni贸w.
  • Nauczenie si臋 praktycznych 膰wicze艅, kt贸re nauczyciele mog膮 stosowa膰 w ramach zaj臋膰 szkolnych, aby pom贸c uczniom w rozwoju umiej臋tno艣ci zwi膮zanych z r臋k膮.
  • Poznanie technik relaksacyjnych i oddechowych, kt贸re pomog膮 nauczycielom w 艂agodzeniu stresu zwi膮zanego z prac膮 z uczniami z zaburzeniami zwi膮zanymi z r臋k膮.
  • Wzmocnienie wsp贸艂pracy nauczycieli z terapeutami zaj臋ciowymi i specjalistami ds. edukacji specjalnej, co pozwoli na bardziej kompleksowe wsparcie uczni贸w z r贸偶nymi potrzebami edukacyjnymi.
  • Rozwijanie umiej臋tno艣ci pracy z dzie膰mi z r贸偶nymi zaburzeniami, takimi jak autyzm, zesp贸艂 Aspergera, ADHD i dyspraksja.
  • Poznanie praktycznych wskaz贸wek dotycz膮cych wykorzystania technologii do terapii r臋ki, co pozwoli nauczycielom na wykorzystanie nowych narz臋dzi i metod w pracy z uczniami.
  • Zdobycie umiej臋tno艣ci w艂膮czania terapii r臋ki do codziennych zaj臋膰 szkolnych, co pozwoli nauczycielom na bardziej skuteczne wsparcie uczni贸w z zaburzeniami zwi膮zanymi z r臋k膮 w ramach zaj臋膰 szkolnych.
  • Wzrost pewno艣ci siebie w pracy z uczniami z zaburzeniami zwi膮zanymi z r臋k膮, co pozwoli nauczycielom na bardziej efektywne i skuteczne prowadzenie zaj臋膰 szkolnych.
  • Zwi臋kszenie zrozumienia procesu terapeutycznego i jego wp艂ywu na rozw贸j umiej臋tno艣ci zwi膮zanych z r臋k膮 u uczni贸w, co pozwoli nauczycielom na bardziej 艣wiadome podej艣cie do pracy z uczniami.
  • Rozwini臋cie umiej臋tno艣ci pracy w grupie i zespo艂owej, co pozwoli nauczycielom na lepsz膮 wsp贸艂prac臋 z innymi specjalistami i nauczycielami, w celu zapewnienia najlepszego wsparcia dla uczni贸w.
  • Rozwini臋cie umiej臋tno艣ci planowania i monitorowania dzia艂a艅 terapeutycznych dla uczni贸w z zaburzeniami zwi膮zanymi z r臋k膮, co pozwoli nauczycielom na bardziej efektywne wykorzystanie czasu i zasob贸w, w celu osi膮gni臋cia najlepszych rezultat贸w.
  • PROGRAM:

    1. Wprowadzenie do terapii r臋ki i zrozumienie podstawowych poj臋膰 i terminologii.
    2. Diagnozowanie problem贸w zwi膮zanych z r臋k膮 i poznawanie r贸偶nych technik oceny.
    3. Przegl膮d r贸偶nych technik terapeutycznych i sposob贸w ich stosowania w zale偶no艣ci od potrzeb ucznia.
    4. 膯wiczenia praktyczne dotycz膮ce r贸偶nych form terapii r臋ki, takich jak 膰wiczenia sensoryczne, 膰wiczenia motoryczne i terapia zaj臋ciowa.
    5. Techniki relaksacyjne i oddechowe jako element terapii r臋ki.
    6. Wdra偶anie i monitorowanie planu terapeutycznego w ramach zaj臋膰 szkolnych.
    7. Wsp贸艂praca z terapeutami zaj臋ciowymi i specjalistami ds. edukacji specjalnej, aby zapewni膰 najlepsz膮 opiek臋 dla uczni贸w.
    8. Praca z dzie膰mi z r贸偶nymi zaburzeniami, takimi jak autyzm, zesp贸艂 Aspergera, ADHD i dyspraksja.
    9. Praktyczne wskaz贸wki dotycz膮ce wykorzystywania technologii do terapii r臋ki, w tym aplikacji mobilnych i gier komputerowych.
    10. Om贸wienie strategii i narz臋dzi, kt贸re nauczyciele mog膮 wykorzysta膰 w celu w艂膮czenia terapii r臋ki do codziennych zaj臋膰 szkolnych.

WYK艁ADOWCA:

  • Psychoprofilaktyk spo艂eczny, pedagog, logopeda, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, rewalidator os贸b ze spektrum autyzmu i zespo艂em Aspergera, doradca zawodowy, coach.聽
  • Prowadzi zaj臋cia indywidualne i grupowe w ramach trzech obszar贸w: pomocy psychologiczno pedagogicznej, kszta艂cenia specjalnego i wczesnego wspomagania rozwoju
  • Pracuje w szkole jako logopeda, trener TUS, prowadzi zaj臋cia z elementami terapii r臋ki w ramach rewalidacji.聽
  • Pracuje jako specjalista logopeda w Hospicjum 鈥濩aritas鈥
  • Jest cz艂onkiem powiatowego zespo艂u do spraw orzekania o niepe艂nosprawno艣ci, orzeka komisyjnie dzieci i doros艂ych.
  • Aktywnie wsp贸艂pracuje jako trener, edukator prowadz膮c szkolenia dla r贸偶nych o艣rodk贸w聽doskonalenia聽nauczycieli w ca艂ej Polsce.

鈱Czas kursu: 5h zegarowych

馃Ь Cena: do uzgodnienia w zale偶no艣ci od ilo艣ci os贸b oraz formy szkolenia – online czy stacjonarnie z przyjazdem do plac贸wki.

Koszt zawiera:聽

  • Elektroniczne聽 za艣wiadczenie na podstawie Rozporz膮dzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie plac贸wek doskonalenia nauczycieli (Dz.U. z 2019 r. poz. 1045 ze zm.) par. 23 ust. 2 i ust. 3 oraz pakiet materia艂贸w szkoleniowych.
  • P艂atno艣膰 po szkoleniu do 14 dni na podstawie elektronicznej faktury.

Lub skontaktuj si臋 z ekspertem ds. organizacji szkole艅 馃摓796 686 600

Zam贸w szkolenie dla swoich nauczycieli - bezp艂atna wycena

Zam贸w szkolenie dla swoich nauczycieli - bezp艂atna wycena

Wype艂nij i wy艣lij formularz, a my skontaktujemy si臋 celem przedstawienia najlepszej oferty 馃檪

Pole wyboru
Pole wyboru
Zgodnie z ustaw膮 z dnia 27 kwietnia 2016 r. RODO i ustawie z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych Eureka z siedzib膮 Obo藕na 11/11 Warszawa 00-332, informuje, 偶e jest administratorem danych osobowych. O艣wiadczamy, 偶e dane osobowe b臋d膮 przetwarzanie przez Eureka w celu przeprowadzenia rejestracji zg艂oszenia, przygotowania materia艂贸w niezb臋dnych do realizacji szkolenia oraz obs艂ugi poszkoleniowej.