Dzięki udziałowi w szkoleniu nauczyciele poznają warunki skuteczniejszej i bardziej satysfakcjonującej komunikacji na linii „dorosły-dorosły” oraz „dorosły-dziecko”. Dzięki praktycznemu charakterowi szkolenia poznają i przećwiczą sposoby rozpoznawania i nazywania emocji i potrzeb oraz zaplanują aktywności wspomagające uczniów w umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami.
ADRESACI: Nauczyciele przedszkoli i szkół podstawowych oraz średnich
CEL GŁÓWNY SZKOLENIA:Zwiększenie umiejętności komunikacyjnych oraz umiejętności w obszarze rozpoznawania i nazywania emocji.
PROGRAM:
Warunki dobrej komunikacji:
– model zależności między zachowaniem, myślami, emocjami i potrzebami w praktyce
– Model komunikacji von Thuna w praktyce
– Asertywne komunikaty
– Jak komunikować się skutecznie(j)
Zarządzanie emocjami: rozpoznawanie i nazywanie uczuć:
– Jak rozpoznawać własne emocje
– Jak uczyć dzieci rozpoznawania, nazywania i wyrażania emocji w adekwatny i akceptowany sposób
– Jak uczyć dzieci radzenia sobie z trudnymi emocjami
Czas szkolenia: 3h zegarowe
Cena: już od 1600 zł brutto
(zależnie od ilości uczestników oraz formy szkolenia)
Koszt zawiera:
- Elektroniczne zaświadczenie na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz.U. z 2019 r. poz. 1045 ze zm.) par. 23 ust. 2 i ust. 3 oraz pakiet materiałów szkoleniowych.
- Płatność po szkoleniu na podstawie faktury, którą wyślemy elektronicznie po szkoleniu.
- Płatność do 14 dni po szkoleniu.
Lub skontaktuj się z ekspertem ds. organizacji szkoleń 📞796686600