Dzięki udziałowi w szkoleniu nauczyciele poznają warunki skuteczniejszej i bardziej satysfakcjonującej komunikacji na linii „dorosły-dorosły” oraz „dorosły-dziecko”. Dzięki praktycznemu charakterowi szkolenia poznają i przećwiczą sposoby rozpoznawania i nazywania emocji i potrzeb oraz zaplanują aktywności wspomagające uczniów w umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami.
ADRESACI: Nauczyciele przedszkoli i szkół podstawowych oraz średnich
CEL GŁÓWNY SZKOLENIA:Zwiększenie umiejętności komunikacyjnych oraz umiejętności w obszarze rozpoznawania i nazywania emocji.
PROGRAM:
Warunki dobrej komunikacji:
– model zależności między zachowaniem, myślami, emocjami i potrzebami w praktyce
– Model komunikacji von Thuna w praktyce
– Asertywne komunikaty
– Jak komunikować się skutecznie(j)
Zarządzanie emocjami: rozpoznawanie i nazywanie uczuć:
– Jak rozpoznawać własne emocje
– Jak uczyć dzieci rozpoznawania, nazywania i wyrażania emocji w adekwatny i akceptowany sposób
– Jak uczyć dzieci radzenia sobie z trudnymi emocjami
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje:
📜 Imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, wydane na podstawie § 23 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz.U. z 2019 r. poz. 1045 z późn. zm.). Zaświadczenia przesyłamy w formie elektronicznej.
📚 Pakiet materiałów szkoleniowych – pomocnych w codziennej pracy oraz utrwalających zdobytą wiedzę.
Koszt i płatność:
💰 Koszt szkolenia ustalany jest indywidualnie – zależy od wybranej formy oraz liczby uczestników.
🕓 Płatność możliwa po szkoleniu – z dogodnym, wydłużonym terminem płatności.
Czas szkolenia: 3 h
Masz pytania lub chcesz uzyskać ofertę?
📞 Skontaktuj się z naszym ekspertem ds. organizacji szkoleń:
tel. 796686600