Crafting Captivating Headlines: Your awesome post title goes here
Engaging Introductions: Capturing Your Audience’s Interest The initial impression your blog post makes is crucial, and that’s where your introduction
Engaging Introductions: Capturing Your Audience’s Interest The initial impression your blog post makes is crucial, and that’s where your introduction
Engaging Introductions: Capturing Your Audience’s Interest The initial impression your blog post makes is crucial, and that’s where your introduction
Engaging Introductions: Capturing Your Audience’s Interest The initial impression your blog post makes is crucial, and that’s where your introduction
Dziękujemy! Z przyjemnością potwierdzamy przyjęcie Twojego zgłoszenia 🙂 Szczegóły wysłaliśmy na twojego maila. W przypadku braku prosimy o sprawdzenie zakładki
Dziękujemy! Formularz został przyjęty. Rozpoczynamy bezpłatną wycenę.Niebawem skontaktujemy się celem przedstawienia oferty. Pozdrawiamy serdecznie,Zespół Eureka. 💻www.eurekack.pl / 📩kontakt@eurekack.pl EUREKA Centrum KształceniaNiepubliczna
🚩KURS Treningu Umiejętności Społecznych I i II stopnia – Trener TUS Kurs skierowany jest do osób pracujących z dziećmi i
Kurs TZA – Trening Zastępowania Agresji ADRESACI: nauczyciele przedszkoli, nauczyciele szkół, nauczyciele ośrodków szkolno-wychowawczych, pedagodzy, logopedzi CEL SZKOLENIA: Umiejętność diagnozy,
🚩Kurs TKZ – Trening Kontroli Złości I i II stopnia. Kurs przygotowuje do prowadzenia zajęć: Trening Kontroli Złości z dziećmi
Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2024/2025 Szanowni Państwo, Eureka Centrum Kształcenia z akredytacją Mazowieckiego Kuratora Oświaty
1. Podstawy teoretyczne TUS
2. Tworzenie grup TUS
3. Prowadzenie grup, praca „tu i teraz”, proces grupowy
4. Trening Społeczny
5. Zakończenie
Podsumowanie warsztatów, dyskusja, ewaluacja, test podsumowujący zdobytą wiedzę.
6. Materiały dla uczestników (wersja elektroniczna):
Wykładowca: Monika Kolon: Pedagog, socjolog, trener umiejętności społecznych w obszarze komunikacji, kreatywności i automotywacji; pracuje z dziećmi i młodzieżą; szkoli dorosłych, prowadzi autorskie programy edukacyjne i profilaktyczne dla dzieci i młodzieży. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, uczestniczka kursu „Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży”