Dostosowywanie metod i form pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Dostosowywanie metod i form pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Celem szkolenia jest zwiększenie wiedzy o specyfice zaburzeń rozwojowych
Dostosowywanie metod i form pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Celem szkolenia jest zwiększenie wiedzy o specyfice zaburzeń rozwojowych
Odpowiedzialność prawna nauczycieli w świetle najnowszych zmian w prawie. W wyniku przeprowadzonych nowelizacji Karty Nauczyciela, zarówno nauczyciele zatrudnieni w publicznych
Praca nauczyciela/wychowawcy – specjalista od relacji i trudnych sytuacji w klasie/grupie Podczas szkolenia nauczyciele otrzymają praktyczną wiedzę na temat sposobów
,,Nazywanie świata – Odimienna metoda nauki czytania” dr Ireny Majchrzak. Odimienna metoda nauki czytania należy do innowacyjnych projektów edukacyjnych, zatwierdzonych
Efektywna Współpraca z rodzicami – jak prowadzić trudne rozmowy. Podczas szkolenia nauczyciele poznają zasady skutecznej i satysfakcjonującej komunikacji i współpracy
Doskonalenie kompetencji dyrektorów i nauczycieli szkół w zakresie warunków i sposobu oceniania wewnątrzszkolnego – Priorytet MEiN 2023/2024 Jednym z priorytetów
Strategie dydaktyczne wspierające indywidualizację nauczania Podczas szkolenia nauczyciele poznają formy i metody pracy z uczniami o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych (wybitne uzdolnienia,
Kurs Trenera TUSTrening Umiejętności Społecznych I i II stopnia. Treningu Umiejętności Społecznych I i II stopnia to kurs doskonalący, który
Indywidualne wsparcie w przygotowaniu do konkursu na dyrektora szkoły/przedszkola. Termin: Do ustalenia Forma: Online na żywo Czas trwania: Do ustalenia
Kurs TZA – Trening Zastępowania Agresji Terminy online: 9-10.11.2024 r. 7-8.12.2024 r. Forma: online na żywo I dzień 9:00 –
1. Podstawy teoretyczne TUS
2. Tworzenie grup TUS
3. Prowadzenie grup, praca „tu i teraz”, proces grupowy
4. Trening Społeczny
5. Zakończenie
Podsumowanie warsztatów, dyskusja, ewaluacja, test podsumowujący zdobytą wiedzę.
6. Materiały dla uczestników (wersja elektroniczna):
Wykładowca: Monika Kolon: Pedagog, socjolog, trener umiejętności społecznych w obszarze komunikacji, kreatywności i automotywacji; pracuje z dziećmi i młodzieżą; szkoli dorosłych, prowadzi autorskie programy edukacyjne i profilaktyczne dla dzieci i młodzieży. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, uczestniczka kursu „Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży”