Uczeń z innego kręgu kulturowego w szkole ogólnodostępnej
Budowanie relacji w klasie – integracja zespołu klasowego Szkolenie dostarcza niezbędnej wiedzy potrzebnej do organizacji życia szkolnego ucznia z innego
Budowanie relacji w klasie – integracja zespołu klasowego Szkolenie dostarcza niezbędnej wiedzy potrzebnej do organizacji życia szkolnego ucznia z innego
Okres burz i naporów – czyli nastolatek w praktyce. Jak budować relacje z młodzieżą, by wesprzeć ich rozwój i zapobiec
Storytelling w nauczaniu i wychowaniu Szkolenie przedstawia wartość storytellingu i jego zastosowanie w praktyce szkolnej ADRESACI: Nauczycieli, wychowawców, specjalistów pracujących
Budowanie relacji w klasie – integracja zespołu klasowego Podczas szkolenia nauczyciele zwiększą wiedzę na temat wykorzystywania relacji w procesie dydaktycznym.
Zarządzanie sobą i zadaniami w czasie Szkolenie wskaże drogę do efektywnego wykorzystywania czasu przy zachowaniu równowagi między życiem zawodowym a
Jak mówić, by inni słuchali. Odkrycia neurodydaktyki na rzecz komunikacji w szkole i nie tylko! ADRESACI: Szkolenie przeznaczone jest dla
Praktyczne wprowadzenie do Edukacji Włączającej: jak tworzyć klasę, która uwzględnia różnorodność i zapewnia uczniom równy dostęp do edukacji? Szkolenie to
Canva w edukacji. PROGRAM: CANVA dla edukacji – specjalna “moc” nauczycieli – pełna wersja programu za darmo! Jak uzyskać dostęp?
Laboratorium Przyszłości . STEAM – szkoła marzeń i sukcesów. Laboratoria Przyszłości to inicjatywa edukacyjna realizowana przez Ministerstwo Edukacji i Nauki
Dostosowywanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości ucznia/dziecka. Celem szkolenia jest zwiększenie wiedzy o specyfice zaburzeń rozwojowych i zwiększenie umiejętności
1. Podstawy teoretyczne TUS
2. Tworzenie grup TUS
3. Prowadzenie grup, praca „tu i teraz”, proces grupowy
4. Trening Społeczny
5. Zakończenie
Podsumowanie warsztatów, dyskusja, ewaluacja, test podsumowujący zdobytą wiedzę.
6. Materiały dla uczestników (wersja elektroniczna):
Wykładowca: Monika Kolon: Pedagog, socjolog, trener umiejętności społecznych w obszarze komunikacji, kreatywności i automotywacji; pracuje z dziećmi i młodzieżą; szkoli dorosłych, prowadzi autorskie programy edukacyjne i profilaktyczne dla dzieci i młodzieży. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, uczestniczka kursu „Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży”