🚩Polecane szkolenia

AKREDYTACJA MAZOWIECKIEGO KURATORA OŚWIATY

📌Akredytowane szkolenia dla nauczycieli z certyfikatem w formie online lub stacjonarnej.

    • Agresywne, nadpobudliwe i trudne zachowania uczniów – praktyczne wskazówki i porady dla nauczycieli.
    • Aktualne zmiany w prawie oś
    • Aplikacje w edukacji – Nowoczesne metody aktywizujące online i stacjonarnie.
    • Arteterapia dla nauczyciela / kurs arteterapii.
    • Awans zawodowy nauczyciela – krok po kroku.
    • Autyzm i Zespół Aspergera – praca z uczniami z całościowym zaburzeniem rozwoju
    • Komunikacja wspierająca i alternatywna.
    • Bajkoterapia to ciekawe zajęcia psychoedukacyjne.
    • Bezpieczeństwo ucznia w szkole.
    • Budowanie marki osobistej nauczyciela i marki szkoły w środowisku lokalnym i internecie.
    • Coaching w pracy nauczyciela.
    • Depresja u uczniów, samookaleczenia, myśli samobójcze
    • Dobra  komunikacja w szkole.
    • Dostosowanie wymagań do ucznia z orzeczeniem i opinią.
    • Dyscyplinowanie uczniów – efektywne sposoby.
    • Działania opiekuńczo-wychowawcze na gruncie szkolnym.
    • Działania wspierające ucznia zdolnego.
    • Działania wspomagające ucznia z trudnościami w uczeniu się.
    • Dziecko ze spektrum autyzmu w domu i w szkole. Jak wesprzeć je w rozwoju i zachować komfort własnego ż
    • Emisja i higiena głosu w pracy nauczyciela.
    • Edukacja alternatywna a szkoła systemowa.
    • Edukacja włączająca
    • Edukacja inkluzywna – jak wykorzystać różnorodność zespołu klasowego na rzecz optymalizowania rozwoju każdego z uczniów
    • Edukacja seksualna i psychoedukacja jako element programów profilaktyczno-wychowawczych.
    • Edukacja włączająca – nowa jakość rozwoju polskiego systemu kształcenia
    • Efektywne metody nauczania.
    • Elementy coachingu w pracy nauczyciela i wychowawcy. Jak przygotować uczniów do podejmowania życiowych wyborów w zgodzie ze sobą i ogólnie przyjętymi normami.
    • Elementy metody dobrego startu.
    • Elementy pedagogiki Montessori w codziennej praktyce zawodowej.
    • Empatyczna komunikacja.
    • Ewaluacja pracy placówki oświatowej – wewnętrzna i zewnętrzna
    • Efektywność prowadzenia spotkań z elementami wystąpień
    • Facylitacja jako sposób pracy grupy.
    • Grafomotoryka dziecka u progu edukacji.
    • Grywalizacja w edukacji i praktyczne wykorzystanie gier w szkole.
    • Higiena psychiczna nauczyciela. Jak oddzielić pracę od życia osobistego i zapobiegać wypaleniu zawodowemu.
    • Higiena psychiczna nauczyciela. Jak oddzielić pracę od życia osobistego i zapobiegać wypaleniu zawodowemu.
    • Hortiterapia w pedagoterapii.
    • Higiena środowiska szkolnego.
    • Zaburzenia integracji sensorycznej wśród przedszkolaków i uczniów szkół Metody i formy pracy
    • Inteligencja emocjonalna – jak wesprzeć rozwój emocjonalny i społeczny dzieci i młodzieży na gruncie szkolnym.
    • Inteligencje wielorakie – jak rozwijać i jak wykorzystać potencjał
    • Intermentoring generacyjny.
    • Jak budować autorytet w relacjach ze współczesnym uczniem?
    • Jak diagnozować i rozwijać talenty uczniów
    • Jak kształtować krytyczne myślenie i pomóc uczniom odnaleźć się w pluralistycznej moralnie i cyfrowej rzeczywistości?
    • Jak podnieść jakość i skutecznosć swojej pracy dzięki metodom coachingowy.
    • Jak pomóc uczniom odnieść sukces? Metody uczenia się i techniki nauczania.
    • Jak radzić sobie ze stresem na stanowisku zarządzającym?
    • Jak reagować na hejt w internecie.
    • Jak uczyć żeby nauczyć.
    • Kompetencje kluczowe w praktyce szkolnej i pozaszkolnej.
    • Komunikacja bez przemocy w praktyce życiowej i szkolnej.
    • Komunikacja wspomagająca i alternatywna w służbie uczniowi z zaburzeniami mowy i nauczycielowi.
    • Kształtowanie kompetencji kluczowych.
    • Kurs Excel i Word I i II stopnia.
    • Kurs kierowników wycieczek.
    • Kurs Treningu Umiejętności Społecznych I i II stopnia.
    • Kurs Treningu Kontroli Złości
    • Kurs Terapii Ręki
    • Kompetencje 4K czyli najważniejsze kompetencje XXI wieku.
    • Manipulacja – jak się przed nią chronić.
    • Mediacje i negocjacje w oś
    • Metody pracy z grupą o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
    • Między młotem a kowadłem – rola dyrektora w budowaniu zrównoważonych relacji i podejmowaniu działań łączących wizję i oczekiwania organu prowadzącego, potrzeby rodziców i uczniów oraz wymogi prawne.
    • Mindfulness – trening uważności dla ucznia i nauczyciela.
    • Mnemotechniki w edukacji.
    • Mobbing w szkole – jak wspomóc uczniów w trudnej sytuacji społeczno-emocjonalnej.
    • Mosty zamiast murów. Jak budować porozumienie dla dobra dzieci/ucznió
    • Motywacja, inspiracja jako najważniejsze narzędzia w pracy nauczyciela.
    • Motywowanie uczniów do nauki dostosowane do predyspozycji uczniów.
    • Muzykoterapia w edukacji wczesnoszkolnej.
    • Mutyzm wybiórczy – wyzwanie dla nauczyciela. Jak komunikować się z uczniem? Diagnoza, edukacja i terapia.
    • Myślenie krytyczne- jak rozwijać u uczniów kompetencje XXI wieku?
    • Narzędziownik multimedialny nauczyciela – Zasoby cyfrowe na każdy przedmiot.
    • Neurodydaktyka w praktyce szkolnej. Jak pobudzać i wykorzystać naturalne procesy neurolobiologiczne dla wzmocnienia skuteczności zajęć.
    • Obsługa pakietu Office i praca z tablicą interaktywną.
    • Ocena kształtująca i informacja zwrotna.
    • Ocena pracy nauczyciela od 1 września 2022 r.
    • Odpowiedzialność prawna nauczyciela.
    • Organizacja i dokumentowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
    • Organizacja kształcenia specjalnego.
    • Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole (poprawna dokumentacja IPET i WOPFU)
    • Personal Branding – budowanie marki osobistej.
    • Pamięć, koncentracja, uwaga – metody wspierania ucznia w nauce.
    • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna  dla uczniów z zaburzeniami umiejętności społecznych i emocjonalnymi.
    • Porozumienie bez przemocy wg M. Rosenberga.
    • Praca z nastoletnim uczniem i budowanie współpracy z jego rodzicami.
    • Praca z uczniami z zaburzeniami centralnego przetwarzania słuchowego – diagnoza i terapia.
    • Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
    • Praca z uczniem trudnym i nadpobudliwym.
    • Praca z uczniem z niedostosowaniem społecznym
    • Praca z uczniem  zdolnym oraz sposoby wspierania zdolności i talentów uczniów
    • Praktyczne wprowadzenie do Edukacji Włączającej: jak tworzyć klasę, która uwzględnia różnorodność i zapewnia uczniom równy dostęp do edukacji.
    • Prawa i obowiązki rodzica.
    • Prawa i obowiązki nauczyciela w ramach 40 godzinnego czasu pracy.
    • Promocja placówki oś
    • Psychoedukacja wspierająca rodzinę jako rękojmia pracy wychowawczej i współpracy z rodzicami.
    • RODO i ochrona danych w placówce oś
    • Rodzice pokolenia XYZ.
    • Rola misji i wizji w budowaniu zespołu
    • Rozwijanie kompetencji cyfrowych nauczycieli.
    • Rozwijanie kompetencji kluczowych.
    • Rozwijanie kreatywności ucznia.
    • Seksualność dzieci i młodzież
    • Specyfika funkcjonowania i wsparcie rodziny z dzieckiem niepełnosprawnym
    • Storytelling w edukacji.
    • Stalking- uporczywe nękanie –  aspekty prawne, jak przeciwdziałać i się bronić?
    • Statut szkoły –
    • Sztuczna inteligencja w edukacji – wyzwania i zagrożenia
    • Sztuka uważności – techniki mindfulness w życiu i szkole.
    • TUS Trening Umiejętności Społecznych
    • Trening Zastępowania Agresji
    • Trening Kontroli Złości
    • Trening Kontroli Emocji.
    • Trening antystresowy.
    • Trudne zachowania uczniów– jak sobie z nimi radzić.
    • TIK w pracy nauczyciela. Wykorzystanie świata internetu aby uatrakcyjnić lekcję.
    • Upowszechnianie alternatywnych metod rozwiazywania sporów poprzez podniesienie kompetencji mediatorów szkolnych.
    • Uczeń z innego kręgu kulturowego w grupie.
    • Uczeń pochodzący z innych kultur oraz z Ukrainy. Jak uczyć języka polskiego jako obcego-praktyczne strony i ich wykorzystanie w procesie edukacji dzieci uchodźców i emigrantów
    • Uprawnianie komunikacji w zespole nauczycielskim.
    • W grupie siła! Jak wykorzystywać procesy grupowe na rzecz realizacji zadań programowych i kształtowania postaw koleżeńskich i obywatelskich oraz harmonizowania przebiegu zajęć.
    • Wdrażanie i monitorowanie podstawy programowej kształcenia ogólnego w szkole.
    • Wpływ wizerunku dyrektora na jakość pracy nauczycieli i komunikację w zespole.
    • Współczesne zagrożenia w wieku dorastania.
    • Współpraca z rodzicami
    • Współpraca specjalisty (logopeda, terapeuta, pedagog, psycholog) z rodzicami przy wykorzystaniu nowych technologii.
    • Wychowanie do sprawczości, poczucia wartości w czasach instagramu.
    • Wykorzystanie TIK  technologii informacyjno – komunikacyjnych w procesie nauczania.
    • Wykorzystanie tablicy interaktywnej na lekcjach.
    • Zaburzenia ze spektrum Autyzmu, Zespół Aspergera, ADHD.
    • Zagrożenia płynące z sieci.
    • Zarządzanie przez delegowanie. Odkryj potencjał zespołu!
    • 3xS Samodzielność, samokontrola, samorozwój – jak kształtować u dzieci poczucie sprawczości, odpowiedzialności i ciekawość ś
    • Żyrafa czy szakal? NVC porozumienie bez przemocy
  • Zapytaj o inny temat 👉

Po szkoleniu uczestnik otrzymuje:

📜 Zaświadczenie wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz.U. z 2019 r. poz. 1045 ze zm.) par. 23 ust. 2 i ust. 3. w formie elektronicznej.

📚Pakiet materiałów szkoleniowych.

Koszt: ustalamy indywidualnie w zależności od formy szkolenia i ilości osób.

💰Płatność możliwa po szkoleniu z wydłużonym terminem płatności.

Zadzwoń i ustal szczegóły 📞796 686 600

Zamów szkolenie dla swoich nauczycieli - bezpłatna wycena

Zamów szkolenie dla swoich nauczycieli - bezpłatna wycena

Wypełnij i wyślij formularz, a my skontaktujemy się celem przedstawienia najlepszej oferty 🙂

Pole wyboru
Pole wyboru
Zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2016 r. RODO i ustawie z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych Eureka z siedzibą Oboźna 11/11 Warszawa 00-332, informuje, że jest administratorem danych osobowych. Oświadczamy, że dane osobowe będą przetwarzanie przez Eureka w celu przeprowadzenia rejestracji zgłoszenia, przygotowania materiałów niezbędnych do realizacji szkolenia oraz obsługi poszkoleniowej.
Pole wyboru
Scroll to Top

PROGRAM TUS (MK)

1. Podstawy teoretyczne TUS

  • cel i założenia TUS
  • oddziaływanie przez modelowanie, ćwiczenie zachowania, wzmacnianie i generalizację
  • instrukcje, wizualizacje, scenki, rola informacji zwrotnej

2. Tworzenie grup TUS

  • rola prowadzących
  • właściwy dobór do grup
  • rozmowa wstępna z rodzicem
  • rozmowa wstępna z dzieckiem (diagnoza)
  • wskazania do pracy indywidualnej

3. Prowadzenie grup, praca „tu i teraz”, proces grupowy

  • struktura zajęć: plan zajęć stacjonarnych
  • tworzenie systemu zasad i systemu motywacyjnego
  • konstruowanie wzmacniających komunikatów
  • praca z emocjami dziecka
  • praca  z trudnymi zachowaniami
  • współpraca z rodzicami

4. Trening Społeczny

  • planowanie tematów dostosowanych do potrzeb uczestników
  • przygotowywanie materiałów na zajęcia
  • przykładowe ćwiczenia, gry i zabawy

5. Zakończenie

Podsumowanie warsztatów, dyskusja, ewaluacja, test podsumowujący zdobytą wiedzę.

6. Materiały dla uczestników (wersja elektroniczna):

  • KAMIENIE MILOWE
  • narzędzia TUS
  • przykładowy plan TUS
  • przykłady instrukcji
  • karty emocji
  • linki do filmów

Wykładowca: Monika Kolon: Pedagog, socjolog, trener umiejętności społecznych w obszarze komunikacji, kreatywności i automotywacji; pracuje z dziećmi i młodzieżą; szkoli dorosłych, prowadzi autorskie programy edukacyjne i profilaktyczne dla dzieci i młodzieży. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, uczestniczka kursu „Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży”