📌Akredytowane szkolenia dla nauczycieli z certyfikatem w formie online lub stacjonarnej.
- Agresywne, nadpobudliwe i trudne zachowania uczniów – praktyczne wskazówki i porady dla nauczycieli.
- Aktualne zmiany w prawie oś
- Aplikacje w edukacji – Nowoczesne metody aktywizujące online i stacjonarnie.
- Arteterapia dla nauczyciela / kurs arteterapii.
- Awans zawodowy nauczyciela – krok po kroku.
- Autyzm i Zespół Aspergera – praca z uczniami z całościowym zaburzeniem rozwoju
- Komunikacja wspierająca i alternatywna.
- Bajkoterapia to ciekawe zajęcia psychoedukacyjne.
- Bezpieczeństwo ucznia w szkole.
- Budowanie marki osobistej nauczyciela i marki szkoły w środowisku lokalnym i internecie.
- Coaching w pracy nauczyciela.
- Depresja u uczniów, samookaleczenia, myśli samobójcze
- Dobra komunikacja w szkole.
- Dostosowanie wymagań do ucznia z orzeczeniem i opinią.
- Dyscyplinowanie uczniów – efektywne sposoby.
- Działania opiekuńczo-wychowawcze na gruncie szkolnym.
- Działania wspierające ucznia zdolnego.
- Działania wspomagające ucznia z trudnościami w uczeniu się.
- Dziecko ze spektrum autyzmu w domu i w szkole. Jak wesprzeć je w rozwoju i zachować komfort własnego ż
- Emisja i higiena głosu w pracy nauczyciela.
- Edukacja alternatywna a szkoła systemowa.
- Edukacja włączająca
- Edukacja inkluzywna – jak wykorzystać różnorodność zespołu klasowego na rzecz optymalizowania rozwoju każdego z uczniów
- Edukacja seksualna i psychoedukacja jako element programów profilaktyczno-wychowawczych.
- Edukacja włączająca – nowa jakość rozwoju polskiego systemu kształcenia
- Efektywne metody nauczania.
- Elementy coachingu w pracy nauczyciela i wychowawcy. Jak przygotować uczniów do podejmowania życiowych wyborów w zgodzie ze sobą i ogólnie przyjętymi normami.
- Elementy metody dobrego startu.
- Elementy pedagogiki Montessori w codziennej praktyce zawodowej.
- Empatyczna komunikacja.
- Ewaluacja pracy placówki oświatowej – wewnętrzna i zewnętrzna
- Efektywność prowadzenia spotkań z elementami wystąpień
- Facylitacja jako sposób pracy grupy.
- Grafomotoryka dziecka u progu edukacji.
- Grywalizacja w edukacji i praktyczne wykorzystanie gier w szkole.
- Higiena psychiczna nauczyciela. Jak oddzielić pracę od życia osobistego i zapobiegać wypaleniu zawodowemu.
- Higiena psychiczna nauczyciela. Jak oddzielić pracę od życia osobistego i zapobiegać wypaleniu zawodowemu.
- Hortiterapia w pedagoterapii.
- Higiena środowiska szkolnego.
- Zaburzenia integracji sensorycznej wśród przedszkolaków i uczniów szkół Metody i formy pracy
- Inteligencja emocjonalna – jak wesprzeć rozwój emocjonalny i społeczny dzieci i młodzieży na gruncie szkolnym.
- Inteligencje wielorakie – jak rozwijać i jak wykorzystać potencjał
- Intermentoring generacyjny.
- Jak budować autorytet w relacjach ze współczesnym uczniem?
- Jak diagnozować i rozwijać talenty uczniów
- Jak kształtować krytyczne myślenie i pomóc uczniom odnaleźć się w pluralistycznej moralnie i cyfrowej rzeczywistości?
- Jak podnieść jakość i skutecznosć swojej pracy dzięki metodom coachingowy.
- Jak pomóc uczniom odnieść sukces? Metody uczenia się i techniki nauczania.
- Jak radzić sobie ze stresem na stanowisku zarządzającym?
- Jak reagować na hejt w internecie.
- Jak uczyć żeby nauczyć.
- Kompetencje kluczowe w praktyce szkolnej i pozaszkolnej.
- Komunikacja bez przemocy w praktyce życiowej i szkolnej.
- Komunikacja wspomagająca i alternatywna w służbie uczniowi z zaburzeniami mowy i nauczycielowi.
- Kształtowanie kompetencji kluczowych.
- Kurs Excel i Word I i II stopnia.
- Kurs kierowników wycieczek.
- Kurs Treningu Umiejętności Społecznych I i II stopnia.
- Kurs Treningu Kontroli Złości
- Kurs Terapii Ręki
- Kompetencje 4K czyli najważniejsze kompetencje XXI wieku.
- Manipulacja – jak się przed nią chronić.
- Mediacje i negocjacje w oś
- Metody pracy z grupą o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
- Między młotem a kowadłem – rola dyrektora w budowaniu zrównoważonych relacji i podejmowaniu działań łączących wizję i oczekiwania organu prowadzącego, potrzeby rodziców i uczniów oraz wymogi prawne.
- Mindfulness – trening uważności dla ucznia i nauczyciela.
- Mnemotechniki w edukacji.
- Mobbing w szkole – jak wspomóc uczniów w trudnej sytuacji społeczno-emocjonalnej.
- Mosty zamiast murów. Jak budować porozumienie dla dobra dzieci/ucznió
- Motywacja, inspiracja jako najważniejsze narzędzia w pracy nauczyciela.
- Motywowanie uczniów do nauki dostosowane do predyspozycji uczniów.
- Muzykoterapia w edukacji wczesnoszkolnej.
- Mutyzm wybiórczy – wyzwanie dla nauczyciela. Jak komunikować się z uczniem? Diagnoza, edukacja i terapia.
- Myślenie krytyczne- jak rozwijać u uczniów kompetencje XXI wieku?
- Narzędziownik multimedialny nauczyciela – Zasoby cyfrowe na każdy przedmiot.
- Neurodydaktyka w praktyce szkolnej. Jak pobudzać i wykorzystać naturalne procesy neurolobiologiczne dla wzmocnienia skuteczności zajęć.
- Obsługa pakietu Office i praca z tablicą interaktywną.
- Ocena kształtująca i informacja zwrotna.
- Ocena pracy nauczyciela od 1 września 2022 r.
- Odpowiedzialność prawna nauczyciela.
- Organizacja i dokumentowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Organizacja kształcenia specjalnego.
- Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole (poprawna dokumentacja IPET i WOPFU)
- Personal Branding – budowanie marki osobistej.
- Pamięć, koncentracja, uwaga – metody wspierania ucznia w nauce.
- Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla uczniów z zaburzeniami umiejętności społecznych i emocjonalnymi.
- Porozumienie bez przemocy wg M. Rosenberga.
- Praca z nastoletnim uczniem i budowanie współpracy z jego rodzicami.
- Praca z uczniami z zaburzeniami centralnego przetwarzania słuchowego – diagnoza i terapia.
- Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
- Praca z uczniem trudnym i nadpobudliwym.
- Praca z uczniem z niedostosowaniem społecznym
- Praca z uczniem zdolnym oraz sposoby wspierania zdolności i talentów uczniów
- Praktyczne wprowadzenie do Edukacji Włączającej: jak tworzyć klasę, która uwzględnia różnorodność i zapewnia uczniom równy dostęp do edukacji.
- Prawa i obowiązki rodzica.
- Prawa i obowiązki nauczyciela w ramach 40 godzinnego czasu pracy.
- Promocja placówki oś
- Psychoedukacja wspierająca rodzinę jako rękojmia pracy wychowawczej i współpracy z rodzicami.
- RODO i ochrona danych w placówce oś
- Rodzice pokolenia XYZ.
- Rola misji i wizji w budowaniu zespołu
- Rozwijanie kompetencji cyfrowych nauczycieli.
- Rozwijanie kompetencji kluczowych.
- Rozwijanie kreatywności ucznia.
- Seksualność dzieci i młodzież
- Specyfika funkcjonowania i wsparcie rodziny z dzieckiem niepełnosprawnym
- Storytelling w edukacji.
- Stalking- uporczywe nękanie – aspekty prawne, jak przeciwdziałać i się bronić?
- Statut szkoły –
- Sztuczna inteligencja w edukacji – wyzwania i zagrożenia
- Sztuka uważności – techniki mindfulness w życiu i szkole.
- TUS Trening Umiejętności Społecznych
- Trening Zastępowania Agresji
- Trening Kontroli Złości
- Trening Kontroli Emocji.
- Trening antystresowy.
- Trudne zachowania uczniów– jak sobie z nimi radzić.
- TIK w pracy nauczyciela. Wykorzystanie świata internetu aby uatrakcyjnić lekcję.
- Upowszechnianie alternatywnych metod rozwiazywania sporów poprzez podniesienie kompetencji mediatorów szkolnych.
- Uczeń z innego kręgu kulturowego w grupie.
- Uczeń pochodzący z innych kultur oraz z Ukrainy. Jak uczyć języka polskiego jako obcego-praktyczne strony i ich wykorzystanie w procesie edukacji dzieci uchodźców i emigrantów
- Uprawnianie komunikacji w zespole nauczycielskim.
- W grupie siła! Jak wykorzystywać procesy grupowe na rzecz realizacji zadań programowych i kształtowania postaw koleżeńskich i obywatelskich oraz harmonizowania przebiegu zajęć.
- Wdrażanie i monitorowanie podstawy programowej kształcenia ogólnego w szkole.
- Wpływ wizerunku dyrektora na jakość pracy nauczycieli i komunikację w zespole.
- Współczesne zagrożenia w wieku dorastania.
- Współpraca z rodzicami
- Współpraca specjalisty (logopeda, terapeuta, pedagog, psycholog) z rodzicami przy wykorzystaniu nowych technologii.
- Wychowanie do sprawczości, poczucia wartości w czasach instagramu.
- Wykorzystanie TIK technologii informacyjno – komunikacyjnych w procesie nauczania.
- Wykorzystanie tablicy interaktywnej na lekcjach.
- Zaburzenia ze spektrum Autyzmu, Zespół Aspergera, ADHD.
- Zagrożenia płynące z sieci.
- Zarządzanie przez delegowanie. Odkryj potencjał zespołu!
- 3xS Samodzielność, samokontrola, samorozwój – jak kształtować u dzieci poczucie sprawczości, odpowiedzialności i ciekawość ś
- Żyrafa czy szakal? NVC porozumienie bez przemocy
- Zapytaj o inny temat 👉