Wewnętrzna MOC LIDERA.
Warsztaty rozwojowe dla dyrektorów i liderów

📆 Terminy warsztatów do wyboru:

  • 15-16.07.2025 r.
  • 5-6.08.2025 r.

🕐Godziny:

  • I dzień 9:00 – 16:00
  • II dzień 9:00 – 16:00

💻 Forma: online na żywo + dostęp do nagrania ze szkolenia

🧾 Cena: 1000 zł/os.

Koszt zawiera: 

  • Certyfikat + Zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz.U. z 2019 r. poz. 1045 ze zm.) par. 23 ust. 2 i ust. 3
  • Pakiet materiałów szkoleniowych.

Jeśli zarządzasz ludźmi, jesteś dyrektorem, liderem, osobą odpowiedzialną za zespół – ten warsztat jest dla Ciebie.
To 2 dni intensywnej pracy nad Twoim stylem przywództwa, dobrostanem psychicznym, komunikacją i budowaniem zespołów, które działają.

Dwa intensywne dni, które mogą zmienić sposób, w jaki prowadzisz ludzi, tworzysz relacje i zarządzasz sobą.
Warsztaty dla liderów, którzy:

  • potrzebują głębokiego wsparcia,
  • chcą odzyskać równowagę i zbudować silną tożsamość przywódczą,
  • pragną rozwijać siebie i innych z autentycznością i klasą.

💼Dla dyrektorów, kierowników, liderów zespołów i osób na stanowiskach zarządczych.
🎯Praktyka, autorefleksja, praca na wartościach i realnych narzędziach.
🔵Kameralna grupa, VIP-owska oprawa, pełna uważność.
🔥Wewnętrzna MOC LIDERA – 2 dni, które zostają na długo 
🌿Stawiamy na klasę, autentyczność i praktykę
📝Dla dyrektorów, liderów, menedżerów – z całej Polski
🎓VIP-owskie warunki, rozwojowy vibe, konkretne narzędzia

PROGRAM:

DZIEŃ 1 – Ja jako lider: wewnętrzne przywództwo i zarządzanie sobą

  1. Lider w systemie – role, odpowiedzialność, wpływ
  2. Style przywództwa i ich wpływ na zespół (test + analiza)
  3. Zarządzanie emocjami i stresem w codzienności lidera
  4. Dobrostan psychiczny lidera – jak zadbać o siebie i nie wypalić się zawodowo
  5. Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu
  6. Co mnie wspiera? Co mnie ogranicza? – autorefleksja i praca z przekonaniami

DZIEŃ 2 – Ja i zespół: przywództwo relacyjne i rozwój ludzi

  1. Budowanie kultury zaufania i odpowiedzialności w zespole
  2. Komunikacja lidera – od informacji do inspiracji
  3. Zarządzanie zespołem w zmianie i kryzysie
  4. Moc informacji zwrotnej i rozmów rozwojowych z pracownikami
  5. Coachingowy styl zarządzania – narzędzia i przykłady
  6. Plan działań – mapa rozwoju osobistego i zawodowego lidera

Aneta Bartoszczyk – Trochimiuk – certyfikowany trener, coach, edukator, wykładowca akademicki; wieloletni dyrektor szkoły oraz wizytator w kuratorium oświaty. Absolwentka studiów wyższych magisterskich na kierunku filologia polska na UMCS w Lublinie, a także podyplomowych studiów z zakresu zarządzania oświatą. Ukończyła również akredytowane przez Izbę Coachingu podyplomowe studia coaching i mentoring na UMCS w Lublinie. Edukacja jest jej pasją – od lat wspiera nauczycieli oraz dyrektorów szkół, przedszkoli i placówek oświatowych w rozwijaniu ich potencjału dydaktycznego, merytorycznego oraz mentalnego. Swoje doświadczenie i pasję realizuje jako dyrektor niepublicznej placówki doskonalenia nauczycieli Eureka Centrum Kształcenia.

Uwagi:

  • Szkolenie odbywa się na żywo, na platformie ClickMeeting
  • Uczestnik otrzyma: zaświadczenie na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz.U. z 2019 r. poz. 1045 ze zm.) par. 23 ust. 2 i ust. 3 oraz pakiet materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.
  • Możliwość konsultacji, zadawania pytań w trakcie kursu a także po kursie.
  • Link aktywacyjny wyślemy 1 dzień przed szkoleniem na adres e-mail podany w formularzu zgłoszenia
  • Płatność po szkoleniu na podstawie faktury, którą wyślemy elektronicznie w dniu szkolenia.

Prosimy o podawania w zgłoszeniu osobistych adresów mailowych do wysłania linku na kurs oraz zaświadczenia i materiałów szkoleniowych.

Formularz zgłoszeniowy

Scroll to Top

PROGRAM TUS (MK)

1. Podstawy teoretyczne TUS

  • cel i założenia TUS
  • oddziaływanie przez modelowanie, ćwiczenie zachowania, wzmacnianie i generalizację
  • instrukcje, wizualizacje, scenki, rola informacji zwrotnej

2. Tworzenie grup TUS

  • rola prowadzących
  • właściwy dobór do grup
  • rozmowa wstępna z rodzicem
  • rozmowa wstępna z dzieckiem (diagnoza)
  • wskazania do pracy indywidualnej

3. Prowadzenie grup, praca „tu i teraz”, proces grupowy

  • struktura zajęć: plan zajęć stacjonarnych
  • tworzenie systemu zasad i systemu motywacyjnego
  • konstruowanie wzmacniających komunikatów
  • praca z emocjami dziecka
  • praca  z trudnymi zachowaniami
  • współpraca z rodzicami

4. Trening Społeczny

  • planowanie tematów dostosowanych do potrzeb uczestników
  • przygotowywanie materiałów na zajęcia
  • przykładowe ćwiczenia, gry i zabawy

5. Zakończenie

Podsumowanie warsztatów, dyskusja, ewaluacja, test podsumowujący zdobytą wiedzę.

6. Materiały dla uczestników (wersja elektroniczna):

  • KAMIENIE MILOWE
  • narzędzia TUS
  • przykładowy plan TUS
  • przykłady instrukcji
  • karty emocji
  • linki do filmów

Wykładowca: Monika Kolon: Pedagog, socjolog, trener umiejętności społecznych w obszarze komunikacji, kreatywności i automotywacji; pracuje z dziećmi i młodzieżą; szkoli dorosłych, prowadzi autorskie programy edukacyjne i profilaktyczne dla dzieci i młodzieży. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, uczestniczka kursu „Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży”