Chat GPT sztuczna inteligencja. AI w pracy nauczyciela - korzyści i wyzwania.

AI, bo tak w skrócie nazywamy sztuczną inteligencję, może wspierać nauczyciela na wielu płaszczyznach. Podczas szkolenie poznasz narzędzia, które usprawnią pracę nauczyciela i wspomogą proces uczenia się uczniów.

ADRESACI: nauczyciele przedszkoli, nauczyciele szkół, dyrektorzy

CEL GŁÓWNY: Zrozumienie zastosowań sztucznej inteligencji (AI) w edukacji oraz umożliwienie nauczycielom wykorzystania jej potencjału w procesie nauczania i uczenia się.

PRZEWIDYWANE EFEKTY:

Uczestnicy będą potrafili:

  • Wyjaśnić pojęcie sztucznej inteligencji i zrozumieć jej znaczenie w edukacji.
  • Zidentyfikować narzędzia i aplikacje oparte na AI, które mogą być używane w pracy nauczyciela.
  • Tworzyć i dostosowywać metody nauczania, wykorzystując AI.
  • Rozwijać swoje kompetencje cyfrowe i umiejętności wykorzystywania nowych technologii.
  • Personalizować proces nauczania, uwzględniając indywidualne potrzeby uczniów.
  • Zrozumieć aspekty etyczne i społeczne związane z AI w edukacji.
  • Będą znać możliwości, zastosowanie i wykorzystanie czatu GPT.

PROGRAM:

1.Wprowadzenie do sztucznej inteligencji w edukacji

  • Definicja sztucznej inteligencji.
  • Zastosowania sztucznej inteligencji w różnych dziedzinach.
  • Znaczenie sztucznej inteligencji w edukacji.

2.Narzędzia i aplikacje AI w edukacji

  • Przegląd narzędzi i aplikacji wykorzystujących AI w nauczaniu.
  • Wirtualne asystenci nauczyciela.
  • Aplikacje do analizy tekstu i mowy.
  • Systemy adaptacyjne.
  • Wirtualne i rozszerzone rzeczywistości.

3.Wykorzystanie AI w procesie nauczania i uczenia się

  • Personalizacja procesu nauczania z wykorzystaniem AI.
  • Dostosowanie programów nauczania do indywidualnych potrzeb uczniów.
  • Diagnostyka edukacyjna.
  • Tworzenie interaktywnych lekcji i materiałów dydaktycznych.

4.Etyczne i społeczne aspekty AI w edukacji

  • Kwestie prywatności i bezpieczeństwa danych.
  • Wpływ sztucznej inteligencji na proces uczenia się i rozwijania umiejętności uczniów.
  • Dyskusja nad etycznym wykorzystaniem AI w edukacji.

⌚Czas szkolenia: 3h zegarowe

🧾 Cena: do uzgodnienia w zależności od ilości osób oraz formy szkolenia (online lub stacjonarnie).

Uczestnik otrzymuje: 

  • Elektroniczne  zaświadczenie na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz.U. z 2019 r. poz. 1045 ze zm.) par. 23 ust. 2 i ust. 3
  • Materiały prezentowane podczas szkolenia w formie elektronicznej
  • Płatność po szkoleniu do 14 dni na podstawie elektronicznej faktury.

Zadzwoń i ustal szczegóły 📞796 686 600

Zamów szkolenie dla swoich nauczycieli - bezpłatna wycena

Zamów szkolenie dla swoich nauczycieli - bezpłatna wycena

Wypełnij i wyślij formularz, a my skontaktujemy się celem przedstawienia najlepszej oferty 🙂

Pole wyboru
Pole wyboru
Zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2016 r. RODO i ustawie z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych Eureka z siedzibą Oboźna 11/11 Warszawa 00-332, informuje, że jest administratorem danych osobowych. Oświadczamy, że dane osobowe będą przetwarzanie przez Eureka w celu przeprowadzenia rejestracji zgłoszenia, przygotowania materiałów niezbędnych do realizacji szkolenia oraz obsługi poszkoleniowej.
Pole wyboru
Scroll to Top

PROGRAM TUS (MK)

1. Podstawy teoretyczne TUS

  • cel i założenia TUS
  • oddziaływanie przez modelowanie, ćwiczenie zachowania, wzmacnianie i generalizację
  • instrukcje, wizualizacje, scenki, rola informacji zwrotnej

2. Tworzenie grup TUS

  • rola prowadzących
  • właściwy dobór do grup
  • rozmowa wstępna z rodzicem
  • rozmowa wstępna z dzieckiem (diagnoza)
  • wskazania do pracy indywidualnej

3. Prowadzenie grup, praca „tu i teraz”, proces grupowy

  • struktura zajęć: plan zajęć stacjonarnych
  • tworzenie systemu zasad i systemu motywacyjnego
  • konstruowanie wzmacniających komunikatów
  • praca z emocjami dziecka
  • praca  z trudnymi zachowaniami
  • współpraca z rodzicami

4. Trening Społeczny

  • planowanie tematów dostosowanych do potrzeb uczestników
  • przygotowywanie materiałów na zajęcia
  • przykładowe ćwiczenia, gry i zabawy

5. Zakończenie

Podsumowanie warsztatów, dyskusja, ewaluacja, test podsumowujący zdobytą wiedzę.

6. Materiały dla uczestników (wersja elektroniczna):

  • KAMIENIE MILOWE
  • narzędzia TUS
  • przykładowy plan TUS
  • przykłady instrukcji
  • karty emocji
  • linki do filmów

Wykładowca: Monika Kolon: Pedagog, socjolog, trener umiejętności społecznych w obszarze komunikacji, kreatywności i automotywacji; pracuje z dziećmi i młodzieżą; szkoli dorosłych, prowadzi autorskie programy edukacyjne i profilaktyczne dla dzieci i młodzieży. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, uczestniczka kursu „Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży”