Protokołowanie zebrania Rady Pedagogicznej w wersji tradycyjnej i elektronicznej.

📆 Termin szkolenia: 2.12.2024 r.

🕔 Godzina: 9:00 – 11:00

🧾 Cena: 290 zł/os

 💻Forma: Online na żywo 

Koszt zawiera:

  • Pakiet materiałów szkoleniowych – komplet materiałów szkoleniowych, wzory dokumentów do prowadzenia doradztwa zawodowego, przykłady raportów i audytów, narzędzia ewaluacyjne.
  • Zaświadczenie dla każdego uczestnika wydane  na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej.

Czy wiesz, że protokół z zebrania rady pedagogicznej to nie tylko zapis spotkania, ale także kluczowy dokument urzędowy, który wymaga precyzji, zgodności z prawem
i profesjonalizmu? Zapraszamy na praktyczne szkolenie, które przygotuje Cię
do skutecznego protokołowania zebrań rady pedagogicznej – zarówno w wersji tradycyjnej (papierowej), jak i elektronicznej. Dowiesz się, jak tworzyć poprawne protokoły, unikać błędów, a także korzystać z nowoczesnych narzędzi do cyfrowej dokumentacji.

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do sporządzania protokołów z zebrania rady pedagogicznej zarówno w wersji papierowej (tradycyjnej), jak i elektronicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami profesjonalnej dokumentacji.

Adresaci:

  • Dyrektorzy i nauczyciele, sekretarze szkoły, pracownicy administracji oświatowej.
  • Osoby odpowiedzialne za przygotowywanie dokumentacji z zebrań rady pedagogicznej.

 Program szkolenia:

  1. Funkcja rady pedagogicznej i jej obowiązki wynikające z przepisów prawa (Ustawa Prawo Oświatowe, Karta Nauczyciela).
  2. Protokół jako dokument urzędowy – jego znaczenie i moc prawna.
  3. Zasady ochrony danych osobowych (RODO) w kontekście protokołowania. Różnice między protokołem tradycyjnym a elektronicznym w świetle przepisów.
  4. Protokołowanie w wersji tradycyjnej – struktura protokoły, wyznaczniki redakcyjne, język i styl.
  5. Protokołowanie w wersji elektronicznej – narzędzia do protokołowania elektronicznego, formatowanie i automatyzacja.

Podsumowanie szkolenia. Panel pytań i odpowiedzi.

Uwagi:

  • Szkolenie odbywa się na żywo, na platformie ClickMeeting
  • Uczestnik otrzyma: zaświadczenie na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz.U. z 2019 r. poz. 1045 ze zm.) par. 23 ust. 2 i ust. 3 oraz pakiet materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.
  • Możliwość konsultacji, zadawania pytań w trakcie szkolenia
  • Link aktywacyjny wyślemy 1 dzień przed szkoleniem na adres e-mail podany w formularzu zgłoszenia
  • Fakturę wystawiamy po szkoleniu elekronicznie.

Prosimy o podawania w zgłoszeniu osobistych adresów mailowych do wysłania linku na szkolenie oraz zaświadczenia i materiałów szkoleniowych

Formularz zgłoszeniowy

Scroll to Top

PROGRAM TUS (MK)

1. Podstawy teoretyczne TUS

  • cel i założenia TUS
  • oddziaływanie przez modelowanie, ćwiczenie zachowania, wzmacnianie i generalizację
  • instrukcje, wizualizacje, scenki, rola informacji zwrotnej

2. Tworzenie grup TUS

  • rola prowadzących
  • właściwy dobór do grup
  • rozmowa wstępna z rodzicem
  • rozmowa wstępna z dzieckiem (diagnoza)
  • wskazania do pracy indywidualnej

3. Prowadzenie grup, praca „tu i teraz”, proces grupowy

  • struktura zajęć: plan zajęć stacjonarnych
  • tworzenie systemu zasad i systemu motywacyjnego
  • konstruowanie wzmacniających komunikatów
  • praca z emocjami dziecka
  • praca  z trudnymi zachowaniami
  • współpraca z rodzicami

4. Trening Społeczny

  • planowanie tematów dostosowanych do potrzeb uczestników
  • przygotowywanie materiałów na zajęcia
  • przykładowe ćwiczenia, gry i zabawy

5. Zakończenie

Podsumowanie warsztatów, dyskusja, ewaluacja, test podsumowujący zdobytą wiedzę.

6. Materiały dla uczestników (wersja elektroniczna):

  • KAMIENIE MILOWE
  • narzędzia TUS
  • przykładowy plan TUS
  • przykłady instrukcji
  • karty emocji
  • linki do filmów

Wykładowca: Monika Kolon: Pedagog, socjolog, trener umiejętności społecznych w obszarze komunikacji, kreatywności i automotywacji; pracuje z dziećmi i młodzieżą; szkoli dorosłych, prowadzi autorskie programy edukacyjne i profilaktyczne dla dzieci i młodzieży. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, uczestniczka kursu „Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży”