Podsumowanie pracy szkoły za
I półrocze roku szkolnego 2024/2025

📆 Terminy:

  • 26.05.2025 r. (Poniedziałek)
  • 16.06.2025 r. (Poniedziałek)
  • 24.06.2025 r. (Poniedziałek)

🕔 Godzina: 17:00 – 20:00

🧾 Cena: 350 zł/os. (Płatność po szkoleniu)

💻 Forma: online na żywo

Koszt zawiera: 

📚Materiały szkoleniowe:  przykładowe scenariusze rady pedagogicznej w sprawie klasyfikacji śródrocznej i podsumowania pracy szkoły w I półroczu, przykładowe arkusze klasyfikacji śródrocznej, wzory uchwał, opracowania oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej, arkusze dotyczące analizy i oceny pracy szkoły w poszczególnych obszarach,
a także przykładowe wnioski i rekomendacje do dalszej pracy.

📜 Imienne, elektroniczne  zaświadczenie na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz.U. z 2019 r. poz. 1045 ze zm.) par. 23 ust. 2 i ust. 3 oraz pakiet materiałów szkoleniowych.

💰Płatność po szkoleniu do 14 dni – faktura wystawiana jest po szkoleniu.

Adresaci:
Dyrektorzy i wicedyrektorzy szkół i inni zainteresowani.

Cele główne:

  1. Usystematyzowanie zagadnień dotyczących rocznego podsumowania pracy szkoły.
  2. Wskazanie efektywnych rozwiązań i dobrych praktyk w zakresie sporządzania dokumentacji i przebiegu podsumowania roku szkolnego 2024/2025.

Uczestnicy otrzymają:

  • przykładowy scenariusz zebrania rady pedagogicznej podsumowującego pracę w roku szkolnym 2024/2025;
  • przykładowe sprawozdanie zawierające wyniki, wnioski i rekomendacje z nadzoru pedagogicznego sprawowanego przez dyrektora szkoły w roku szkolnym 2024/2025;
  • wzory opracowań oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania ucznia.

Program szkolenia:

  1. Podsumowanie pracy szkoły w świetle przepisów prawa oświatowego.
  2. Szczegółowy scenariusz zebrania rady pedagogicznej podsumowującego pracę w roku szkolnym 2024/2025.
  3. Wyniki, wnioski i rekomendacje z nadzoru pedagogicznego w zakresie: kontroli przestrzegania przepisów prawa; kontroli przebiegu procesów kształcenia i wychowania
    w szkole; oceny efektów działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej szkoły.
  4. Wyniki, wnioski i rekomendacje z nadzoru pedagogicznego w zakresie wspomagania nauczycieli.
  5. Ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej, wielospecjalistyczna ocena funkcjonowania ucznia – przykładowe wzory opracowań.
  6. Informacja o działalności szkoły wg obszarów – przedstawienie propozycji.
  7. Uchwalenie sposobu wykorzystania wyników wewnętrznego nadzoru pedagogicznego w celu doskonalenia pracy szkoły: konstrukcja uchwały, wykonanie uchwały.

Prowadząca: Aneta Bartoszczyk-Trochimiuk – trener oświaty, mentor i coach. Specjalizuje się w prawie oświatowym, metodyce nauczania i educoachingu. Posiada w tym zakresie wszechstronne kompetencje poparte doświadczeniem zawodowym – nauczyciel dyplomowany, polonistka, wieloletni dyrektor szkoły oraz wizytator w kuratorium oświaty.

Uwagi:

  • Szkolenie odbywa się na żywo, na platformie ClickMeeting
  • Możliwość konsultacji, zadawania pytań w trakcie kursu a także po kursie.
  • Link aktywacyjny wyślemy 1 dzień przed szkoleniem na adres e-mail podany w formularzu zgłoszenia
  • Płatność po szkoleniu na podstawie faktury, którą wyślemy elektronicznie w dniu szkolenia.

Prosimy o podawania w zgłoszeniu osobistych adresów mailowych do wysłania linku na kurs oraz zaświadczenia i materiałów szkoleniowych.

Formularz zgłoszeniowy

Podsumowanie pracy szkoły za I półrocze roku szkolnego 2024/2025

Scroll to Top

PROGRAM TUS (MK)

1. Podstawy teoretyczne TUS

  • cel i założenia TUS
  • oddziaływanie przez modelowanie, ćwiczenie zachowania, wzmacnianie i generalizację
  • instrukcje, wizualizacje, scenki, rola informacji zwrotnej

2. Tworzenie grup TUS

  • rola prowadzących
  • właściwy dobór do grup
  • rozmowa wstępna z rodzicem
  • rozmowa wstępna z dzieckiem (diagnoza)
  • wskazania do pracy indywidualnej

3. Prowadzenie grup, praca „tu i teraz”, proces grupowy

  • struktura zajęć: plan zajęć stacjonarnych
  • tworzenie systemu zasad i systemu motywacyjnego
  • konstruowanie wzmacniających komunikatów
  • praca z emocjami dziecka
  • praca  z trudnymi zachowaniami
  • współpraca z rodzicami

4. Trening Społeczny

  • planowanie tematów dostosowanych do potrzeb uczestników
  • przygotowywanie materiałów na zajęcia
  • przykładowe ćwiczenia, gry i zabawy

5. Zakończenie

Podsumowanie warsztatów, dyskusja, ewaluacja, test podsumowujący zdobytą wiedzę.

6. Materiały dla uczestników (wersja elektroniczna):

  • KAMIENIE MILOWE
  • narzędzia TUS
  • przykładowy plan TUS
  • przykłady instrukcji
  • karty emocji
  • linki do filmów

Wykładowca: Monika Kolon: Pedagog, socjolog, trener umiejętności społecznych w obszarze komunikacji, kreatywności i automotywacji; pracuje z dziećmi i młodzieżą; szkoli dorosłych, prowadzi autorskie programy edukacyjne i profilaktyczne dla dzieci i młodzieży. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, uczestniczka kursu „Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży”

Kurs Trenera TUS Trening Umiejętności Społecznych I i II stopnia