Podsumowanie pracy szkoły po I półroczu roku szkolnego 2024/2025.

📆 Terminy szkolenia: 8.01.2025 r.

🕔 Godzina: 9:00 – 12:00

🧾 Cena: 350 zł/os

 💻Forma: Online na żywo 

Koszt zawiera:

  • Pakiet materiałów szkoleniowych
    – Przykładowy scenariusz zebrania rady pedagogicznej podsumowującego pracę w I półroczu roku szkolnego 2024/2025;
    – Przykładowe sprawozdanie zawierające wyniki, wnioski i rekomendacje z nadzoru pedagogicznego sprawowanego przez dyrektora szkoły w I półroczu.
  • Zaświadczenie dla każdego uczestnika wydane  na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej.

Adresaci: Dyrektorzy szkół i przedszkoli oraz inni zainteresowani.

Cele szkolenia:

  1. Usystematyzowanie zagadnień dotyczących podsumowania pracy szkoły po I półroczu.
  2. Wskazanie efektywnych rozwiązań i dobrych praktyk w zakresie sporządzania dokumentacji oraz przebiegu podsumowania I półrocza roku szkolnego 2024/2025.  

Program:

  1. Podsumowanie I półrocza w świetle przepisów prawa oświatowego.
  2. Szczegółowy scenariusz zebrania rady pedagogicznej podsumowującego pracę w I półroczu roku szkolnego 2024/2025.
  3. Wyniki, wnioski i rekomendacje z nadzoru pedagogicznego w zakresie: kontroli przestrzegania przepisów prawa; kontroli przebiegu procesów kształcenia i wychowania
    w szkole; oceny efektów działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej szkoły.
  4. Wyniki, wnioski i rekomendacje z nadzoru pedagogicznego w zakresie wspomagania nauczycieli.
  5. Informacja o działalności szkoły wg obszarów – przedstawienie propozycji.

Trener prowadzący: Aneta Bartoszczyk-Trochimiuk – dyrektor EUREKA Centrum Kształcenia, trener oświaty, mentor i coach. Specjalizuje się w prawie oświatowym, metodyce nauczania i educoachingu. Posiada w tym zakresie wszechstronne kompetencje poparte doświadczeniem zawodowym – nauczyciel dyplomowany, polonistka, wieloletni dyrektor szkoły oraz wizytator w kuratorium oświaty. Wykładowca akademicki UMCS w Lublinie i prelegentka konferencji oświatowych. Edukacja jest jej pasją
– od lat wspiera nauczycieli oraz dyrektorów szkół, przedszkoli i placówek oświatowych w rozwijaniu ich potencjału dydaktycznego, merytorycznego i mentalnego.

Uczestnicy otrzymają:

  • Przykładowy scenariusz zebrania rady pedagogicznej podsumowującego pracę w I półroczu roku szkolnego 2024/2025;
  • Przykładowe sprawozdanie zawierające wyniki, wnioski i rekomendacje z nadzoru pedagogicznego sprawowanego przez dyrektora szkoły w I półroczu.
  • Zaświadczenie dla każdego uczestnika wydane  na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej.

Uwagi:

  • Szkolenie odbywa się na żywo, na platformie ClickMeeting
  • Uczestnik otrzyma: zaświadczenie na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz.U. z 2019 r. poz. 1045 ze zm.) par. 23 ust. 2 i ust. 3 oraz pakiet materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.
  • Możliwość konsultacji, zadawania pytań w trakcie szkolenia
  • Link aktywacyjny wyślemy 1 dzień przed szkoleniem na adres e-mail podany w formularzu zgłoszenia
  • Fakturę wystawiamy po szkoleniu elekronicznie.

Prosimy o podawania w zgłoszeniu osobistych adresów mailowych do wysłania linku na szkolenie oraz zaświadczenia i materiałów szkoleniowych

Formularz zgłoszeniowy

Scroll to Top

PROGRAM TUS (MK)

1. Podstawy teoretyczne TUS

  • cel i założenia TUS
  • oddziaływanie przez modelowanie, ćwiczenie zachowania, wzmacnianie i generalizację
  • instrukcje, wizualizacje, scenki, rola informacji zwrotnej

2. Tworzenie grup TUS

  • rola prowadzących
  • właściwy dobór do grup
  • rozmowa wstępna z rodzicem
  • rozmowa wstępna z dzieckiem (diagnoza)
  • wskazania do pracy indywidualnej

3. Prowadzenie grup, praca „tu i teraz”, proces grupowy

  • struktura zajęć: plan zajęć stacjonarnych
  • tworzenie systemu zasad i systemu motywacyjnego
  • konstruowanie wzmacniających komunikatów
  • praca z emocjami dziecka
  • praca  z trudnymi zachowaniami
  • współpraca z rodzicami

4. Trening Społeczny

  • planowanie tematów dostosowanych do potrzeb uczestników
  • przygotowywanie materiałów na zajęcia
  • przykładowe ćwiczenia, gry i zabawy

5. Zakończenie

Podsumowanie warsztatów, dyskusja, ewaluacja, test podsumowujący zdobytą wiedzę.

6. Materiały dla uczestników (wersja elektroniczna):

  • KAMIENIE MILOWE
  • narzędzia TUS
  • przykładowy plan TUS
  • przykłady instrukcji
  • karty emocji
  • linki do filmów

Wykładowca: Monika Kolon: Pedagog, socjolog, trener umiejętności społecznych w obszarze komunikacji, kreatywności i automotywacji; pracuje z dziećmi i młodzieżą; szkoli dorosłych, prowadzi autorskie programy edukacyjne i profilaktyczne dla dzieci i młodzieży. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, uczestniczka kursu „Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży”