Kontrola zarządcza w szkole i przedszkolu – wsparcie merytoryczne, organizacyjne i przygotowanie dokumentacji.

Oferujemy profesjonalne wsparcie w opracowaniu i wdrożeniu kontroli zarządczej w szkołach i przedszkolach, zgodnie z wymogami Ustawy o finansach publicznych oraz najlepszymi praktykami zarządzania w oświacie. Nasza usługa obejmuje przygotowanie pełnej dokumentacji oraz wdrożenie niezbędnych procedur, aby placówka działała sprawnie, zgodnie z przepisami i minimalizowała ryzyko organizacyjne oraz finansowe.

Cena usługi kontroli zarządczej: 2000 zł

  • Zamów usługę i zapewnij swojej placówce skuteczne zarządzanie!
  • Jeśli chcesz wdrożyć kontrolę zarządczą w swojej szkole lub przedszkolu, skontaktuj się z nami, aby omówić szczegóły i dopasować ofertę do Twoich potrzeb.

 📞 796-686-600       📩Mailowy: kontakt@eurekack.pl

Czas realizacji i forma współpracy:

  • Czas realizacji – dostosowany do potrzeb placówki (zazwyczaj 4–8 tygodni).
  • Forma współpracy – możliwość realizacji usługi stacjonarnie w placówce lub zdalnie (dokumentacja, szkolenia online, konsultacje telefoniczne i mailowe).

Zakres usługi:

  1. Analiza obecnego systemu zarządzania w placówce.
  • Ocena istniejących procedur i dokumentacji.
  • Identyfikacja obszarów wymagających poprawy.
  1. Opracowanie i dostosowanie dokumentacji kontroli zarządczej.
  • Polityka kontroli zarządczej dostosowana do specyfiki placówki.
  • Procedury zarządzania ryzykiem i system identyfikacji zagrożeń.
  • Standardy monitorowania i oceny działań.
  • Regulacje dotyczące zarządzania finansami i budżetem.
  • Zasady nadzoru nad organizacją pracy nauczycieli i administracji.
  1. Wdrożenie niezbędnych procedur i systemu zarządzania ryzykiem.
  • Przygotowanie matrycy ryzyk i planu ich minimalizacji.
  • Ustalenie zasad raportowania i reagowania na nieprawidłowości.
  • Wprowadzenie mechanizmów samooceny i monitorowania efektywności działań.
  1. Szkolenie kadry kierowniczej i pracowników.
  • Praktyczne warsztaty dla dyrektorów i kadry zarządzającej.
  • Omówienie obowiązków i odpowiedzialności wynikających z wdrożonych procedur.
  1. Wsparcie we wdrażaniu i pierwszym okresie funkcjonowania systemu.
  • Konsultacje i doradztwo w zakresie bieżącego stosowania procedur.
  • Pomoc w przygotowaniu pierwszego raportu z wdrożenia kontroli zarządczej.

Korzyści dla placówki:

  • Zgodność z przepisami – wdrożenie systemu zgodnego z wymogami prawnymi.
  • Większa efektywność zarządzania – uporządkowanie procesów organizacyjnych i finansowych.
  • Minimalizacja ryzyka – skuteczna identyfikacja i ograniczenie potencjalnych zagrożeń.
  • Transparentność działań – jasne zasady dla nauczycieli, administracji i organu prowadzącego.
  • Przygotowanie do kontroli zewnętrznych – dokumentacja gotowa na audyty i kontrole.

Dla kogo jest ta usługa?
Nasze wsparcie kierujemy do:

  • dyrektorów szkół i przedszkoli,
  • organów prowadzących placówki oświatowe,
  • kadr zarządzających, które chcą wprowadzić sprawny i zgodny z prawem system kontroli zarządczej.
Scroll to Top

PROGRAM TUS (MK)

1. Podstawy teoretyczne TUS

  • cel i założenia TUS
  • oddziaływanie przez modelowanie, ćwiczenie zachowania, wzmacnianie i generalizację
  • instrukcje, wizualizacje, scenki, rola informacji zwrotnej

2. Tworzenie grup TUS

  • rola prowadzących
  • właściwy dobór do grup
  • rozmowa wstępna z rodzicem
  • rozmowa wstępna z dzieckiem (diagnoza)
  • wskazania do pracy indywidualnej

3. Prowadzenie grup, praca „tu i teraz”, proces grupowy

  • struktura zajęć: plan zajęć stacjonarnych
  • tworzenie systemu zasad i systemu motywacyjnego
  • konstruowanie wzmacniających komunikatów
  • praca z emocjami dziecka
  • praca  z trudnymi zachowaniami
  • współpraca z rodzicami

4. Trening Społeczny

  • planowanie tematów dostosowanych do potrzeb uczestników
  • przygotowywanie materiałów na zajęcia
  • przykładowe ćwiczenia, gry i zabawy

5. Zakończenie

Podsumowanie warsztatów, dyskusja, ewaluacja, test podsumowujący zdobytą wiedzę.

6. Materiały dla uczestników (wersja elektroniczna):

  • KAMIENIE MILOWE
  • narzędzia TUS
  • przykładowy plan TUS
  • przykłady instrukcji
  • karty emocji
  • linki do filmów

Wykładowca: Monika Kolon: Pedagog, socjolog, trener umiejętności społecznych w obszarze komunikacji, kreatywności i automotywacji; pracuje z dziećmi i młodzieżą; szkoli dorosłych, prowadzi autorskie programy edukacyjne i profilaktyczne dla dzieci i młodzieży. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, uczestniczka kursu „Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży”