🚩KONKURS NA DYREKTORA
Indywidualne i kompleksowe wsparcie w przygotowaniach do konkursu na dyrektora – krok po kroku do sukcesu

Cena: 850 zł 

🎯 Konkurs na dyrektora szkoły lub przedszkola

Indywidualne przygotowanie – krok po kroku

Startujesz w konkursie na stanowisko dyrektora?
Pomogę Ci przygotować się kompleksowo: od dokumentów, przez plan rozwoju placówki, aż po wystąpienie przed komisją. Profesjonalnie, spokojnie i z pełnym wsparciem.

Ekspert:
Aneta Bartoszczyk-Trochimiuk –
 dyrektor EUREKA Centrum Kształcenia, trener oświaty, mentor i coach. Specjalizuje się w prawie oświatowym, metodyce nauczania i educoachingu. Posiada w tym zakresie wszechstronne kompetencje poparte doświadczeniem zawodowym – nauczyciel dyplomowany, polonistka, wieloletni dyrektor szkoły oraz wizytator w kuratorium oświaty. Wykładowca akademicki UMCS w Lublinie i prelegentka konferencji oświatowych. Edukacja jest jej pasją – od lat wspiera nauczycieli oraz dyrektorów szkół, przedszkoli i placówek oświatowych w rozwijaniu ich potencjału dydaktycznego, merytorycznego i mentalnego.

💼 Co oferujemy?

  • ✅ Indywidualne spotkania online na żywo
  • ✅ Analizę dokumentów konkursowych
  • ✅ Pomoc w przygotowaniu uzasadnienia przystąpienia do konkursu oraz koncepcji funkcjonowania i rozwoju szkoły/przedszkola
  • ✅ Symulacje komisji i trening pytań
  • ✅ Wsparcie w prezentacji – jak mówić, by być przekonującym
  • ✅ Feedback i wskazówki na bieżąco
  • ✅ Pomoc w przygotowaniu pod kątem formalnym i prawnym

👥 Dla kogo?

  • nauczycieli i wicedyrektorów, którzy chcą awansować
  • osób planujących udział w konkursie w najbliższym czasie
  • kandydatów, którym zależy na profesjonalnym przygotowaniu
  • tych, którzy chcą zyskać pewność siebie i dobrze wypaść przed komisją

🌟 Opinie uczestników, którzy przeszli z nami drogę do sukcesu:

„Bez tych spotkań nie wiedziałabym, jak się zabrać za koncepcję funkcjonowania szkoły. Teraz kieruję szkołą!”
– Katarzyna, dyrektorka szkoły podstawowej”
Katarzyna, dyrektorka szkoły podstawowej

„Wygrałem konkurs bez problemu. Pełen profesjonalizm i ogromne wsparcie.”
Paweł, dyrektor przedszkola

„Dostałam nie tylko narzędzia, ale też spokój i poczucie, że naprawdę jestem gotowa. Polecam każdemu, kto chce mówić z przekonaniem przed komisją.”
Edyta, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

„Koncepcja, którą wspólnie stworzyliśmy, zrobiła wrażenie na komisji. Usłyszałam, że była najbardziej przemyślana i realistyczna.”
Joanna, dyrektorka nowo utworzonej placówki

„Komisja mnie nie zaskoczyła – wszystkie pytania ćwiczyliśmy wcześniej. Byłem przygotowany i spokojny.”
Michał, nauczyciel WF, obecnie dyrektor szkoły

„Dostałam konkretny feedback, wskazówki, co poprawić, i ogromne wsparcie emocjonalne. Czułam się zaopiekowana.”
Justyna, kandydatka na dyrektora przedszkola

„Po tych przygotowaniach wiedziałam, że nawet jeśli czegoś nie powiem idealnie, to i tak pokażę się jako kompetentna osoba. I tak się stało – wygrałam.”
Aneta, dyrektorka zespołu szkół

„Świetnie przygotowana struktura spotkań, dużo przykładów z życia, realistyczne podejście. Zero lania wody.”
Rafał, nauczyciel matematyki

📌 Jak wygląda współpraca?

  • 3–5 spotkań indywidualnych (wideokonferencje, telefoniczne i mailowe) dopasowanych do Twoich potrzeb
  • materiały, ćwiczenia i notatki po każdym spotkaniu
  • kontakt mailowy lub telefoniczny między spotkaniami
  • możliwość szybkiego trybu (gdy czas do konkursu jest krótki)

Korzyści:

  • możliwość indywidualnego przygotowania pod okiem eksperta – doświadczonego dyrektora i wizytatora;
  • wsparcie merytoryczne i organizacyjne przez cały okres współpracy;
  • konsultacje dotyczące dokumentacji formalnej oraz przygotowania do wystąpienia przed komisją konkursową;
  • pewność, że będziesz doskonale przygotowany do konkursu na stanowisko dyrektora szkoły/przedszkola.

Oferta zawiera:

  1. Szkolenie mentoringowe online dotyczące kwestii formalno-prawnych prowadzone przez naszego eksperta.
  2. Wsparcie merytoryczne i redakcyjne podczas opracowania uzasadnienia przystąpienia do konkursu oraz koncepcji funkcjonowania i rozwoju szkoły/przedszkola.
  3. Analizę formalną dokumentacji przygotowanej przez kandydata na stanowisko dyrektora.
  4. Rozmowę symulującą spotkanie z komisją konkursową – prezentacja uzasadnienia przystąpienia do konkursu oraz koncepcji funkcjonowania i rozwoju szkoły/przedszkola oraz odpowiedź na przykładowe pytania komisji konkursowej.

📅 Liczba miejsc ograniczona!

Zależy nam na pełnym zaangażowaniu w każdą współpracę, dlatego przyjmujemy tylko kilka osób w danym okresie.

📞 Skontaktuj się: tel. 796686600

📧 kontakt@eurekack.pl
🌐 www.eurekack.pl

Możesz też napisać wiadomość przez formularz kontaktowy – odezwę się jak najszybciej!

Formularz kontaktowy

Scroll to Top

PROGRAM TUS (MK)

1. Podstawy teoretyczne TUS

  • cel i założenia TUS
  • oddziaływanie przez modelowanie, ćwiczenie zachowania, wzmacnianie i generalizację
  • instrukcje, wizualizacje, scenki, rola informacji zwrotnej

2. Tworzenie grup TUS

  • rola prowadzących
  • właściwy dobór do grup
  • rozmowa wstępna z rodzicem
  • rozmowa wstępna z dzieckiem (diagnoza)
  • wskazania do pracy indywidualnej

3. Prowadzenie grup, praca „tu i teraz”, proces grupowy

  • struktura zajęć: plan zajęć stacjonarnych
  • tworzenie systemu zasad i systemu motywacyjnego
  • konstruowanie wzmacniających komunikatów
  • praca z emocjami dziecka
  • praca  z trudnymi zachowaniami
  • współpraca z rodzicami

4. Trening Społeczny

  • planowanie tematów dostosowanych do potrzeb uczestników
  • przygotowywanie materiałów na zajęcia
  • przykładowe ćwiczenia, gry i zabawy

5. Zakończenie

Podsumowanie warsztatów, dyskusja, ewaluacja, test podsumowujący zdobytą wiedzę.

6. Materiały dla uczestników (wersja elektroniczna):

  • KAMIENIE MILOWE
  • narzędzia TUS
  • przykładowy plan TUS
  • przykłady instrukcji
  • karty emocji
  • linki do filmów

Wykładowca: Monika Kolon: Pedagog, socjolog, trener umiejętności społecznych w obszarze komunikacji, kreatywności i automotywacji; pracuje z dziećmi i młodzieżą; szkoli dorosłych, prowadzi autorskie programy edukacyjne i profilaktyczne dla dzieci i młodzieży. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, uczestniczka kursu „Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży”