Promocyjne szkoleniowe Rady Pedagogiczne.

Skorzystaj ze specjalnej oferty promocyjnej i zamów Szkoleniową Radę Pedagogiczną już dziś poprzez formularz zgłoszeniowy na dole strony. Promocja obowiązuje na poniżej wymienione tematy zamówione do 31.10.2024 r.

Warunki zamówienia:

💻Forma: online na żywo

📆 Termin/czas: do uzgodnienia

🧾 Cena: 2000zł. (Grupa do 35 osób)

🔵Koszt zawiera: 

  • Materiały szkoleniowe
  • Imienne zaświadczenia dla uczestników na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli.

Wypełnij formularz zamówienia lub skontaktuj się:
📞796 686 600  / 📨kontakt@eurekack.pl 

Tematy dla przedszkoli

  • Gry i zabawy wyciszające i relaksujące w przedszkolu.
  • Matematyka w działaniu, ruch i zabawa
  • Model pracy z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, (autyzm, ADHD, Zespół Aspergera).
  • Multimedia w przedszkolu
  • Nauka kodowania i programowania w przedszkolu
  • Agresywne, nadpobudliwe i trudne zachowania dzieci.. Praktyczne wskazówki i porady
  • Ochrona i wzmacnianie zdrowia psychicznego dzieci w przedszkolu.
  • Zabawy Matematyczne – matematyka o krok dalej.
  • Zabawy ruchowe z nietypowymi przedmiotami rozwijające dużą motorykę dziecka
  • Zabawy muzyczne w koncepcji Carla Orffa
  • Aktywne słuchanie muzyki wg. koncepcji Batii Strauss. Czyli jak bawić się muzyką poważną
  • RUCH, RYM, RYTM I MELODIA – ZABAWY TANECZNE I RTMICZNE W PRZEDSZKOLU
  • Zabawy rozwijające inteligencję emocjonalną
  • Kształtowanie kompetencji kluczowych w przedszkolu.
  • Stare i nowe zabawy wierszykowo-paluszkowe
  • Pokazywane wierszyki czyli jak rozwijać sprawność manualną, mowę i myślenie dziecka
  • Seksualność dzieci w wieku przedszkolnym.
  • Sprawdzone metody na wyciszenie grupy.
  • Wspieranie dobrostanu dzieci i ich zdrowia psychicznego.
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna
  • Ochrona małoletnich przed krzywdzeniem. Procedury i obowiązki pracowników.
  • Sygnaliści – nowe obowiązki i zadania.
  • Dobrostan nauczyciela – wspieranie siebie w sytuacjach stresowych.
  • Odpowiedzialność prawna nauczyciela – bezpieczeństwo dzieci
  • Wykorzystanie aplikacji multimedialnych w pracy z dziećmi przedszkolnymi.
  • NVC – Porozumienie bez przemocy w praktyce szkolnej i życiowej.
  • Pozytywna dyscyplina – w trosce o dobrostan dzieci. 
  • Pomoc psychologiczno–pedagogiczna. Prawidłowa dokumentacja WOPFU, IPET w pracy nauczyciela i specjalisty
  • Dziecko ze spektrum autyzmu w rodzinie. Jak zachować komfort życia, pomimo trudności
  • Dobra komunikacja i zarządzanie emocjami (w zespołach, w gronie nauczycieli, w klasie, w relacjach z rodzicami)
  • Praca z dzieckiem/uczniem w spektrum autyzmu (w tym z Zespołem Aspergera)

Tematy dla szkół

  • Gry i zabawy wyciszające i relaksujące w przedszkolu.
  • Matematyka w działaniu, ruch i zabawa
  • Model pracy z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, (autyzm, ADHD, Zespół Aspergera).
  • Multimedia w przedszkolu
  • Nauka kodowania i programowania w przedszkolu
  • Agresywne, nadpobudliwe i trudne zachowania dzieci.. Praktyczne wskazówki i porady
  • Ochrona i wzmacnianie zdrowia psychicznego dzieci w przedszkolu.
  • Zabawy Matematyczne – matematyka o krok dalej.
  • Zabawy ruchowe z nietypowymi przedmiotami rozwijające dużą motorykę dziecka
  • Zabawy muzyczne w koncepcji Carla Orffa
  • Aktywne słuchanie muzyki wg. koncepcji Batii Strauss. Czyli jak bawić się muzyką poważną
  • RUCH, RYM, RYTM I MELODIA – ZABAWY TANECZNE I RTMICZNE W PRZEDSZKOLU
  • Zabawy rozwijające inteligencję emocjonalną
  • Kształtowanie kompetencji kluczowych w przedszkolu.
  • Stare i nowe zabawy wierszykowo-paluszkowe
  • Pokazywane wierszyki czyli jak rozwijać sprawność manualną, mowę i myślenie dziecka
  • Seksualność dzieci w wieku przedszkolnym.
  • Sprawdzone metody na wyciszenie grupy.
  • Wspieranie dobrostanu dzieci i ich zdrowia psychicznego.
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna
  • Ochrona małoletnich przed krzywdzeniem. Procedury i obowiązki pracowników.
  • Sygnaliści – nowe obowiązki i zadania.
  • Dobrostan nauczyciela – wspieranie siebie w sytuacjach stresowych.
  • Odpowiedzialność prawna nauczyciela – bezpieczeństwo dzieci
  • Wykorzystanie aplikacji multimedialnych w pracy z dziećmi przedszkolnymi.
  • NVC – Porozumienie bez przemocy w praktyce szkolnej i życiowej.
  • Pozytywna dyscyplina – w trosce o dobrostan dzieci. 
  • Pomoc psychologiczno–pedagogiczna. Prawidłowa dokumentacja WOPFU, IPET w pracy nauczyciela i specjalisty
  • Dziecko ze spektrum autyzmu w rodzinie. Jak zachować komfort życia, pomimo trudności
  • Dobra komunikacja i zarządzanie emocjami (w zespołach, w gronie nauczycieli, w klasie, w relacjach z rodzicami)
  • Praca z dzieckiem/uczniem w spektrum autyzmu (w tym z Zespołem Aspergera)
  •  

Wybierz temat spośród podanych i zamów szkolenie już dziś!

Scroll to Top

PROGRAM TUS (MK)

1. Podstawy teoretyczne TUS

  • cel i założenia TUS
  • oddziaływanie przez modelowanie, ćwiczenie zachowania, wzmacnianie i generalizację
  • instrukcje, wizualizacje, scenki, rola informacji zwrotnej

2. Tworzenie grup TUS

  • rola prowadzących
  • właściwy dobór do grup
  • rozmowa wstępna z rodzicem
  • rozmowa wstępna z dzieckiem (diagnoza)
  • wskazania do pracy indywidualnej

3. Prowadzenie grup, praca „tu i teraz”, proces grupowy

  • struktura zajęć: plan zajęć stacjonarnych
  • tworzenie systemu zasad i systemu motywacyjnego
  • konstruowanie wzmacniających komunikatów
  • praca z emocjami dziecka
  • praca  z trudnymi zachowaniami
  • współpraca z rodzicami

4. Trening Społeczny

  • planowanie tematów dostosowanych do potrzeb uczestników
  • przygotowywanie materiałów na zajęcia
  • przykładowe ćwiczenia, gry i zabawy

5. Zakończenie

Podsumowanie warsztatów, dyskusja, ewaluacja, test podsumowujący zdobytą wiedzę.

6. Materiały dla uczestników (wersja elektroniczna):

  • KAMIENIE MILOWE
  • narzędzia TUS
  • przykładowy plan TUS
  • przykłady instrukcji
  • karty emocji
  • linki do filmów

Wykładowca: Monika Kolon: Pedagog, socjolog, trener umiejętności społecznych w obszarze komunikacji, kreatywności i automotywacji; pracuje z dziećmi i młodzieżą; szkoli dorosłych, prowadzi autorskie programy edukacyjne i profilaktyczne dla dzieci i młodzieży. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, uczestniczka kursu „Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży”