Kontrola zarządcza w szkole i przedszkolu – wsparcie merytoryczne, organizacyjne i przygotowanie dokumentacji.

Kontrola zarządcza obejmuje wszystkie obszary pracy szkoły/przedszkola.

Obowiązkiem dyrektora jest zapewnienie skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej, która zastąpiła kontrolę finansową. Kontrola nie ogranicza się teraz do aspektów finansowych, a obejmuje również nadzór nad działalnością dydaktyczną, wychowawczą i opiekuńczą.

Kontrola zarządcza to proces, który jest realizowany w jednostkach sektora finansów publicznych i ma na celu wprowadzenie mechanizmów nowoczesnego i efektywnego planowania priorytetowych celów oraz monitorowania ich realizacji. Kontrola zarządcza odbywa się w cyklu rocznym i z uwagi na nadchodące rozpoczęcie roku szkolnego – warto te działania rozpocząć już we wrześniu.

👉Z nami wdrożysz zadania kontroli zarządczej krok po kroku.

👉Stworzymy dla Twojej placówki regulamin kontroli zarządczej.

👉Przygotujemy i zweryfikujemy wymagane dokumenty. 👉Opracujemy harmonogram kontroli zarządczej, dzięki któremu będziesz mógł każdego roku realizować zdania systematycznie i zgodnie z przepisami prawa.

🚩Zapraszamy do współpracy!

Jak to wygląda w praktyce?

  1. Zadzwoń lub wypełnij bezpłatny formularz wyceny kontroli zarządczej 👉
  2. Nasz ekspert dokona bezpłatnej analizy i wyceny.
  3. Skontaktujemy się celem przedstawienia oferty.
  4.  Umówimy Cię na konsultację telefoniczną z ekspertem.
  5. Po zaakceptowaniu warunków rozpoczniemy proces weryfikacji, analizy i nowelizacji kontroli zarządczej.
  6. Czas realizacji do 21 dni roboczych.
  1. Otrzymasz opracowane zgodnie z potrzebami Twojej szkoły/przedszkola następujące dokumenty: procedurę kontroli zarządczej; kodeks etyki pracowników; ocenę pracy pracowników; plan szkoleń pracowników niepedagogicznych; zarządzenie dyrektora szkoływ  sprawie wydawania i rejestracji upoważnień; upoważnienie do przetwarzania danych osobowych; zarządzenie dyrektora szkoły w sprawie zasad i trybu wyznaczania celów jednostki, określenia mierników ich realizacji oraz zasad monitorowania ich osiągnięcia; plan realizacji celów szkoły; arkusz identyfikacji ryzyka, prawdopodobieństwa jego wystąpienia, skutków oraz reakcji na ryzyko; zarządzenie dyrektora szkoły w sprawie instrukcji rejestrowania procedur kontroli zarządczej; zarządzenie dyrektora szkoły w sprawie organizacji kontroli zarządczej w szkole podstawowej/przedszkolu; organizacja kontroli zarządczej w szkole podstawowej/przedszkolu; załącznik do zarządzenia dyrektora szkoły podstawowej/przedszkola; instrukcję inwentaryzacyjna; harmonogram inwentaryzacji; plan inwentaryzacji; oświadczenie osoby upoważnionej do przetwarzania danych osobowych o zachowaniu tajemnicy; ewidencję osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych; procedurę przetwarzania danych osobowych w placówkach oświatowych; instrukcję kancelaryjna; jednolity rzeczowy wykaz akt; instrukcję organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego; oświadczenie o stanie kontroli zarządczej.
  1. Faktura wystawiana jest w dniu zaakceptowania warunków (termin płatności 7 lub 14 dni).

 📞 796-686-600
📩Mailowy: kontakt@eurekack.pl

Kontrola zarządcza - formluarz kontaktowy

Scroll to Top

PROGRAM TUS (MK)

1. Podstawy teoretyczne TUS

  • cel i założenia TUS
  • oddziaływanie przez modelowanie, ćwiczenie zachowania, wzmacnianie i generalizację
  • instrukcje, wizualizacje, scenki, rola informacji zwrotnej

2. Tworzenie grup TUS

  • rola prowadzących
  • właściwy dobór do grup
  • rozmowa wstępna z rodzicem
  • rozmowa wstępna z dzieckiem (diagnoza)
  • wskazania do pracy indywidualnej

3. Prowadzenie grup, praca „tu i teraz”, proces grupowy

  • struktura zajęć: plan zajęć stacjonarnych
  • tworzenie systemu zasad i systemu motywacyjnego
  • konstruowanie wzmacniających komunikatów
  • praca z emocjami dziecka
  • praca  z trudnymi zachowaniami
  • współpraca z rodzicami

4. Trening Społeczny

  • planowanie tematów dostosowanych do potrzeb uczestników
  • przygotowywanie materiałów na zajęcia
  • przykładowe ćwiczenia, gry i zabawy

5. Zakończenie

Podsumowanie warsztatów, dyskusja, ewaluacja, test podsumowujący zdobytą wiedzę.

6. Materiały dla uczestników (wersja elektroniczna):

  • KAMIENIE MILOWE
  • narzędzia TUS
  • przykładowy plan TUS
  • przykłady instrukcji
  • karty emocji
  • linki do filmów

Wykładowca: Monika Kolon: Pedagog, socjolog, trener umiejętności społecznych w obszarze komunikacji, kreatywności i automotywacji; pracuje z dziećmi i młodzieżą; szkoli dorosłych, prowadzi autorskie programy edukacyjne i profilaktyczne dla dzieci i młodzieży. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, uczestniczka kursu „Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży”