Indywidualne wsparcie w przygotowaniu do konkursu na dyrektora szkoły/przedszkola.

📆 Termin: Do ustalenia

💻 Forma: Online na żywo

🕔 Czas trwania: Do ustalenia

🧾 Cena: 850 zł 

Ekspert:
Aneta Bartoszczyk-Trochimiuk –
 dyrektor EUREKA Centrum Kształcenia, trener oświaty, mentor i coach. Specjalizuje się w prawie oświatowym, metodyce nauczania i educoachingu. Posiada w tym zakresie wszechstronne kompetencje poparte doświadczeniem zawodowym – nauczyciel dyplomowany, polonistka, wieloletni dyrektor szkoły oraz wizytator w kuratorium oświaty. Wykładowca akademicki UMCS w Lublinie i prelegentka konferencji oświatowych. Edukacja jest jej pasją – od lat wspiera nauczycieli oraz dyrektorów szkół, przedszkoli i placówek oświatowych w rozwijaniu ich potencjału dydaktycznego, merytorycznego i mentalnego.

Szanowni Państwo, w odpowiedzi na liczne pytania i prośby, przygotowaliśmy prestiżową ofertę – możliwość indywidualnego wsparcia w przygotowaniu do konkursu na dyrektora szkoły/przedszkola.

Korzyści:

– możliwość indywidualnego przygotowania pod okiem eksperta – doświadczonego dyrektora i wizytatora;

– wsparcie merytoryczne i organizacyjne przez cały okres współpracy;

– konsultacje dotyczące dokumentacji formalnej oraz przygotowania do wystąpienia przed komisją konkursową;

– pewność, że będziesz doskonale przygotowany do konkursu na stanowisko dyrektora szkoły/przedszkola.

Oferta zawiera:

  1. Szkolenie mentoringowe online dotyczące kwestii formalno-prawnych prowadzone przez naszego eksperta.
  2. Wsparcie merytoryczne i redakcyjne podczas opracowania uzasadnienia przystąpienia do konkursu oraz koncepcji funkcjonowania i rozwoju szkoły/przedszkola.
  3. Analizę formalną dokumentacji przygotowanej przez kandydata na stanowisko dyrektora.
  4. Rozmowę symulującą spotkanie z komisją konkursową – prezentacja uzasadnienia przystąpienia do konkursu oraz koncepcji funkcjonowania i rozwoju szkoły/przedszkola oraz odpowiedź na przykładowe pytania komisji konkursowej.

Formularz kontaktowy

Scroll to Top

PROGRAM TUS (MK)

1. Podstawy teoretyczne TUS

  • cel i założenia TUS
  • oddziaływanie przez modelowanie, ćwiczenie zachowania, wzmacnianie i generalizację
  • instrukcje, wizualizacje, scenki, rola informacji zwrotnej

2. Tworzenie grup TUS

  • rola prowadzących
  • właściwy dobór do grup
  • rozmowa wstępna z rodzicem
  • rozmowa wstępna z dzieckiem (diagnoza)
  • wskazania do pracy indywidualnej

3. Prowadzenie grup, praca „tu i teraz”, proces grupowy

  • struktura zajęć: plan zajęć stacjonarnych
  • tworzenie systemu zasad i systemu motywacyjnego
  • konstruowanie wzmacniających komunikatów
  • praca z emocjami dziecka
  • praca  z trudnymi zachowaniami
  • współpraca z rodzicami

4. Trening Społeczny

  • planowanie tematów dostosowanych do potrzeb uczestników
  • przygotowywanie materiałów na zajęcia
  • przykładowe ćwiczenia, gry i zabawy

5. Zakończenie

Podsumowanie warsztatów, dyskusja, ewaluacja, test podsumowujący zdobytą wiedzę.

6. Materiały dla uczestników (wersja elektroniczna):

  • KAMIENIE MILOWE
  • narzędzia TUS
  • przykładowy plan TUS
  • przykłady instrukcji
  • karty emocji
  • linki do filmów

Wykładowca: Monika Kolon: Pedagog, socjolog, trener umiejętności społecznych w obszarze komunikacji, kreatywności i automotywacji; pracuje z dziećmi i młodzieżą; szkoli dorosłych, prowadzi autorskie programy edukacyjne i profilaktyczne dla dzieci i młodzieży. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, uczestniczka kursu „Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży”