Canva w edukacji

📆 Termin szkolenia: 28.01.2025 r.

🕔 Godzina: 17:00 – 20:00

🧾 Cena: 250 zł/os

 💻Forma: Online na żywo 

Koszt zawiera:

  • Pakiet materiałów szkoleniowych – komplet materiałów szkoleniowych, wzory dokumentów do prowadzenia doradztwa zawodowego, przykłady raportów i audytów, narzędzia ewaluacyjne.
  • Zaświadczenie dla każdego uczestnika wydane  na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej.

Adresaci: nauczyciele, dyrektorzy, wszyscy zainteresowani 

Program szkolenia:  

  1. CANVA dla edukacji – specjalna “moc” nauczycieli – pełna wersja programu za darmo!
  2. Jak uzyskać dostęp?
  3. Jakie dokumenty należy przesłać?
  4. Co należy zrobić w przypadku odrzucenia wniosku?
  5. Jak legalnie wykorzystywać projekty stworzone za pomocą Canvy dla edukacji?
  6. Projektowanie w CANVIE
  7. Jak korzystać z gotowych szablonów i modyfikować na własne potrzeby?
  8. Jak stworzyć projekt od podstaw?
  9. Jak automatycznie generować dyplomy i plakietki z imionami i nazwiskami uczniów?
  10. Jakie są tajniki projektowania plakatów, dyplomów oraz prezentacji?
  11. Jak równomiernie rozmieszczać treści wprojekcie i na co zwracać uwagę?
  12. Panel boczny, czyli jak dodawać dodatkowe elementy do projektu i je modyfikować?
  13. Jak umieszczać aktywne linki w projekcie?
  14. Jakie są zasoby dodatkowych aplikacji i programów współpracujących z CANVĄ?
  15. Jak zapisywać i udostępniać stworzone materiały?
  16. Jakie są aktualne trendy w projektowaniu graficznym?
  17. Gotowe karty pracy do pobrania. Gdzie je znaleźć?
  18. Sztuczna inteligencja w CANVIE – magiczne efekty na wyciągnięcie ręki!
  19. Gdzie szukać sztucznej inteligencji (AI) w Canvie?
  20. Jak sztuczna inteligencja może pomóc w projektowaniu?
  21. Jakie komendy i polecenia AI są najbardziej pomocne przy projektowaniu?
  22. Jak korzystać z funkcji usuwania tła z obrazu?
  23. Jak usunąć postać ze zdjęcia, tak, aby nie było po niej śladu?
  24. Jak zmieniać kolory na zdjęciu i dorabiać tło?
  25. Jak edytować zeskanowany fragment gazety lub dokumentu?
  26. Jak stworzyć grafikę, która nigdy wcześniej nie istniała?

Uwagi:

  • Szkolenie odbywa się na żywo, na platformie ClickMeeting
  • Uczestnik otrzyma: zaświadczenie na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz.U. z 2019 r. poz. 1045 ze zm.) par. 23 ust. 2 i ust. 3 oraz pakiet materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.
  • Możliwość konsultacji, zadawania pytań w trakcie szkolenia
  • Link aktywacyjny wyślemy 1 dzień przed szkoleniem na adres e-mail podany w formularzu zgłoszenia
  • Fakturę wystawiamy po szkoleniu elekronicznie.

Prosimy o podawania w zgłoszeniu osobistych adresów mailowych do wysłania linku na szkolenie oraz zaświadczenia i materiałów szkoleniowych

Formularz zgłoszeniowy

Scroll to Top

PROGRAM TUS (MK)

1. Podstawy teoretyczne TUS

  • cel i założenia TUS
  • oddziaływanie przez modelowanie, ćwiczenie zachowania, wzmacnianie i generalizację
  • instrukcje, wizualizacje, scenki, rola informacji zwrotnej

2. Tworzenie grup TUS

  • rola prowadzących
  • właściwy dobór do grup
  • rozmowa wstępna z rodzicem
  • rozmowa wstępna z dzieckiem (diagnoza)
  • wskazania do pracy indywidualnej

3. Prowadzenie grup, praca „tu i teraz”, proces grupowy

  • struktura zajęć: plan zajęć stacjonarnych
  • tworzenie systemu zasad i systemu motywacyjnego
  • konstruowanie wzmacniających komunikatów
  • praca z emocjami dziecka
  • praca  z trudnymi zachowaniami
  • współpraca z rodzicami

4. Trening Społeczny

  • planowanie tematów dostosowanych do potrzeb uczestników
  • przygotowywanie materiałów na zajęcia
  • przykładowe ćwiczenia, gry i zabawy

5. Zakończenie

Podsumowanie warsztatów, dyskusja, ewaluacja, test podsumowujący zdobytą wiedzę.

6. Materiały dla uczestników (wersja elektroniczna):

  • KAMIENIE MILOWE
  • narzędzia TUS
  • przykładowy plan TUS
  • przykłady instrukcji
  • karty emocji
  • linki do filmów

Wykładowca: Monika Kolon: Pedagog, socjolog, trener umiejętności społecznych w obszarze komunikacji, kreatywności i automotywacji; pracuje z dziećmi i młodzieżą; szkoli dorosłych, prowadzi autorskie programy edukacyjne i profilaktyczne dla dzieci i młodzieży. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, uczestniczka kursu „Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży”

Kurs Trenera TUS Trening Umiejętności Społecznych I i II stopnia